Skravletråd November

Gikk tom for batteri på telefonen jeg, så måtte finne fram PCen. :)

Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år :D

Se hva jeg kom over.
Kanskje jeg skal kjøpe den til julebordet :P
1507771219128509805.jpg

Den har jeg også sett på![emoji1] kjempe stilig!!

Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år :D
Spennende! Hvilke typer julegodt skal du prøve deg på?

Her ble frøkna lagt 18.30, brukte omtrent 40 min på å sovne. Hun har nemlig funnet ut at om hun kaster smokken på gulvet, så kommer vi opp når hun gråter og roper smokk. Så i dag var vi strenge og sa at kaster du smokken en gang til, kaster mamma den i søpla. Ble fort stille, og hun sovna :p

Haha, bra det funket![emoji28]

Så spennende :) Har også lyst til å prøve meg på julegodt i år :)

Back
Topp