Gikk tom for batteri på telefonen jeg, så måtte finne fram PCen. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi i mål med tråder
Vis vedlegget 236270
Synes egentlig det er deiligere å skrive på pcGikk tom for batteri på telefonen jeg, så måtte finne fram PCen.![]()
Se hva jeg kom over.
Kanskje jeg skal kjøpe den til julebordet
![]()
Så praktisk, hvilken type?Har kjøpt meg sånn trådløs lader, så ikke lenger noen unnskyldning om at jeg går tom for strøm på tlf!anbefales!
Spennende! Hvilke typer julegodt skal du prøve deg på?Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år![]()
Her ble frøkna lagt 18.30, brukte omtrent 40 min på å sovne. Hun har nemlig funnet ut at om hun kaster smokken på gulvet, så kommer vi opp når hun gråter og roper smokk. Så i dag var vi strenge og sa at kaster du smokken en gang til, kaster mamma den i søpla. Ble fort stille, og hun sovna![]()
Det kommer, det kommerFlott det[emoji1] men mangler endel på innlegg[emoji13]
Blir spennende om det bare var tilfeldig, eller om det fortsetter i morgenHaha, bra det funket![emoji28]
Sånn billig liten ting fra clas ohlsonSå praktisk, hvilken type?
Men enda noen timer igjenFlott det[emoji1] men mangler endel på innlegg[emoji13]
Så spennendeNeeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år![]()
Men begynner å ta seg opp nå daFlott det[emoji1] men mangler endel på innlegg[emoji13]
Spennende! Hvilke typer julegodt skal du prøve deg på?
Straks farmen![]()
Så spennendeHar også lyst til å prøve meg på julegodt i år
![]()
Liker ikke at jeg må oppdatere hele tiden på PC for å få med alle innleggene. Der er appen bedre. Men det å skrive er mye bedre jaSynes egentlig det er deiligere å skrive på pc![]()
Nam! Til eget forbruk eller gaver?Seigmenn, kokosbiter og sjokoladetrøfler![]()
Fant noe smågodtHva slags digg da?![]()