Håper legging gikk fint?[emoji2]
Ja hun sovnet raskt. Men så våknet hun igjen så jeg måtte opp likevel. Men det er greit, det er så kos å høre lydene hennes og kjenne hånden hennes som griper tak i min <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper legging gikk fint?[emoji2]
for evigHva leser du nå?
joda nåNei, ikke nå da [emoji13]
for evigHvilken bok leser du?
Nå sover 2 av 3. 5 åringen bruker lengst tid og lager alla slags lyder
tidlig i seng?Her er både yngste og eldste i seng![]()
Jeg og likte nettleseren før, helt til jeg ble vant til appen.Jeg liker jo nettleseren, så det er ikke et problem for meg. Og så vil jeg helst ikke bli varslet om noe som helst. Men jeg vil se hvem som har likt eller sitert meg når jeg først logger inn da.
Haha[emoji28] er du spent?[emoji6]Nå er det valg! Juhu!!
helt klartDe er utrolig kjappe![emoji1]
lese litt bok igjen
for evigHvilken bok leser du nå? Glemte av bøkene jeg fikk låne hos mamma jeg, så her blir det ingen lesing gitt.
Hele tiden her, og det funker veldig dårlig i kombinasjon med sv.diabetes[emoji24][emoji24][emoji24]Lyst på noe digg jeg ass...
Om du ikke trenger varsler så funker Android fint.
Er det hu som glemmer alt da hun sover?for evig
Var jo egentlig farmen som skulle stått på![]()
Vanesak, jeg syntes og det til jeg ble vant til den[emoji6]Spørs om jeg blir helt venn med den da. Sist gang jeg prøvde den syntes jeg den var voldsomt rotete.
Er det verdt å prøve ut appen igjen?
Jeg og likte nettleseren før, helt til jeg ble vant til appen.
God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin mandag?
Min har vært helt grei. Vesla har vært hjemme i dag, ikke helt i slaget. Jeg ble 100% sykemeldt med beskjed om at jeg lite trolig kom til å jobbe noe mer før permisjon[emoji85] Bekkenløsning går visst veldig sjeldent tilbake noe særlig før fødsel[emoji28] Ja, jo var jo klar over det men....
Og nå sover snart snuppelure så da tenkte jeg å prøve å være litt sosial her[emoji6]