Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger strak ut på sofaenSå absoluttdriver du med noe annet og i kveld eller?
Nå spiser barnen kveldsmat . Snart sengetid
Da er det kveld på morDa sover ungene satse jeg på. Eldstmann fikk lese til 20 men skal altså sove nå da
Ikke jeg heller. Synes hele greia er super kleint[emoji85]Har egentlig ikke fulgt med![]()
Så bra han er bedre. Da går det nok over [emoji4]
Huff ja, er fort gjort å skyve ting foran seg. Eller ignorere smerte. Angrer på jeg gjorde det, da hadde jeg nok ikke slitt så mye fortsatt...
Bruker 6 sek og logge på, email kommer opp på ordforslag og har kort passord. Så er det litt kjipt uten varsler, så kan være jeg ikke får med meg alt, men bedre enn nettleser uansett!
Nå er det valg! Juhu!!Ikke jeg heller. Synes hele greia er super kleint[emoji85]
Mannen ville legge Lillejenta I kveld. Hun sovner vanligvis på puppen om kvelden, så det kan jo bli spennende. Han er flink til å få henne til å sove på dagtid, så det kan gå. Så da ga jeg henne kveldsmat I sofaen istedenfor I senga. Skal bare sitte her litt og så kan jeg gjøre litt i huset. Det trengs gitt.
Greit å sysselsette Hu mor [emoji6]
Jepp. Men savna iphone en god stund ja..Sant det. Kommer fort inni det![]()
Hva slags digg da?Lyst på noe digg jeg ass...
Hvem skal passe mens dere er borte?
det er det absoluttHelt greit![]()
Det blir nok kos for henne ogsåMammaen min[emoji2]
Hehe, godt vi er flere[emoji28] som om det er kjempe viktig å få med seg farmen[emoji85]Samme her..
De er alltid det i grunnDe skal visst være ganske raske de jahva har du shoppa?
![]()
God kveld alle sammen.
Da er jeg godt plassert i sofaen og klar til innsats..
(Vel, burde kanskje få ungene i seng først)