Skravletråd November

Da sover ungene satse jeg på. Eldstmann fikk lese til 20 men skal altså sove nå da

Så bra han er bedre. Da går det nok over [emoji4]

Huff ja, er fort gjort å skyve ting foran seg. Eller ignorere smerte. Angrer på jeg gjorde det, da hadde jeg nok ikke slitt så mye fortsatt...

Det går nok over ja. Men det er lett å skyve ting forran seg og det er ikke altd så lurt, Men ettersom han er bedre nå så regner jeg med at han blir bedre.

Bruker 6 sek og logge på, email kommer opp på ordforslag og har kort passord. Så er det litt kjipt uten varsler, så kan være jeg ikke får med meg alt, men bedre enn nettleser uansett!

Jeg liker jo nettleseren, så det er ikke et problem for meg. Og så vil jeg helst ikke bli varslet om noe som helst. Men jeg vil se hvem som har likt eller sitert meg når jeg først logger inn da.

Mannen ville legge Lillejenta I kveld. Hun sovner vanligvis på puppen om kvelden, så det kan jo bli spennende. Han er flink til å få henne til å sove på dagtid, så det kan gå. Så da ga jeg henne kveldsmat I sofaen istedenfor I senga. Skal bare sitte her litt og så kan jeg gjøre litt i huset. Det trengs gitt.

Håper legging gikk fint?[emoji2]

Lyst på noe digg jeg ass...

Back
Topp