Skravletråd November

mann og kb på trening
jeg flata ut på sofaen, kvalm som fy..
Noen som tror jeg slipper unna omgangssyken sim herjer i bhg?

Lillemor fikk kle av Lillejenta fordi Lillejenta skulle bade. De ble sittende å le til hverandre, så glade begge to. Gode ungene mine <3

Helt perfekt at vi ikke ser det samme.

Jeg må bare ha lært meg å se det på den måten

Jeg var før irritert over at mannen "ryddet" en time og det så helt grusomt ut etterpå. Men jeg har lært meg å se at han gjør ting jeg ikke ser på som rot. Men som er det. Og at han ser på der jeg gjør på samme måten. Vi har lært oss å sette pris på at vi kompletterer hverandre i stedet for å irritere oss over at den andre ikke gjorde det vi syntes var et innlysende behov
Godt dere kan se sånn på det! Ellers er det sikkert fort å krangle pga sånt

Godt dere kan se sånn på det! Ellers er det sikkert fort å krangle pga sånt
Ja, fort gjort det når vi stress-rydder før jul eller selskap eller noe, og altså "jeg tar nede mens du tar kjøkkenet" og begge synes at der ser like ille ut når vi bytter... Men tilsammen blir det bra og vi har lært oss å sette pris på det. For det går litt hett for seg av og til mens vi rydder i full fart, så viktig at vi ikke begynner å krangle da

Hellu! Spørsmål fra meg :p vi skal på julebord med kanefart og noe greier i en lavvo. Dette er 3,5 uke før termin, er det noe dere ville blitt med på?:p
Å lett at jeg hadde blitt med! Så sant du er i fin form fen dagen så hadde jeg ikke hatt betenkeligheter, det høres jo helt magisk ut.

Det kan være tungt for hodet ja[emoji28]
Særlig herlig nå "jeg henter henne" etterfølges av "det er de som bor der i den veien. Sant?" og joda. Jeg bekrefter det. Og har 3% strøm hvilket vil si at innen han evt svarte på "skal jeg sende deg tlf til mor?" så er mobilen min død og jeg må bare håpe han fant frem.

Det gjorde han. Både han og mellomste var hjemme når jeg og yngste og eldste kom fra spilling. Bare at mellomste hadde ikke gjort lekser og eldste var ikke ferdig med sine og yngste måtte legges.. Og bilen skal kjøres opp på verkstedet igjen. Men det er heldigvis sånn at han bare går hjem etterpå.

Og mannen skal så jobbe. Og jeg burde jobbe. Og vaske klær
Det må jeg. Sokker. Manko på rene sokkepar sier eldstemann

Back
Topp