Nja, liker å smake xDTja, ikke veldig[emoji28] er du?
Men ja gjør jo det er bare et ork før og etter. XD
Prøver å finne noen som har sankt fondant med smak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, liker å smake xDTja, ikke veldig[emoji28] er du?
i grunn ja
I grunn bra nok svar. Jeg vil bare vite om noen har smakt fondant med smak. Fant det på nett. Ble litt nysgjerrig. Feks. Jordbær, bringebær eller karamell med salt.Nei, men jeg liker at folk baker til meg. Nesten det samme det vel?![]()
7kke smaktI grunn bra nok svar. Jeg vil bare vite om noen har smakt fondant med smak. Fant det på nett. Ble litt nysgjerrig. Feks. Jordbær, bringebær eller karamell med salt.
så herligLillemor fikk kle av Lillejenta fordi Lillejenta skulle bade. De ble sittende å le til hverandre, så glade begge to. Gode ungene mine <3
Så morsomtLillemor fikk kle av Lillejenta fordi Lillejenta skulle bade. De ble sittende å le til hverandre, så glade begge to. Gode ungene mine <3
Høres ikke slik utmann og kb på trening
jeg flata ut på sofaen, kvalm som fy..
Noen som tror jeg slipper unna omgangssyken sim herjer i bhg?
Godt dere kan se sånn på det! Ellers er det sikkert fort å krangle pga såntHelt perfekt at vi ikke ser det samme.
Jeg må bare ha lært meg å se det på den måten
Jeg var før irritert over at mannen "ryddet" en time og det så helt grusomt ut etterpå. Men jeg har lært meg å se at han gjør ting jeg ikke ser på som rot. Men som er det. Og at han ser på der jeg gjør på samme måten. Vi har lært oss å sette pris på at vi kompletterer hverandre i stedet for å irritere oss over at den andre ikke gjorde det vi syntes var et innlysende behov
så herlig
har ikke tid til å være sykHøres ikke slik ut
Det har man jo aldri.har ikke tid til å være syk
Ja, fort gjort det når vi stress-rydder før jul eller selskap eller noe, og altså "jeg tar nede mens du tar kjøkkenet" og begge synes at der ser like ille ut når vi bytter... Men tilsammen blir det bra og vi har lært oss å sette pris på det. For det går litt hett for seg av og til mens vi rydder i full fart, så viktig at vi ikke begynner å krangle daGodt dere kan se sånn på det! Ellers er det sikkert fort å krangle pga sånt
Å lett at jeg hadde blitt med! Så sant du er i fin form fen dagen så hadde jeg ikke hatt betenkeligheter, det høres jo helt magisk ut.Hellu! Spørsmål fra megvi skal på julebord med kanefart og noe greier i en lavvo. Dette er 3,5 uke før termin, er det noe dere ville blitt med på?
![]()
satser på det går over i løpet av natta tror jegDet har man jo aldri.
Men har en til dens til å dukke opp på det værste tidspunkte
Oj, det blir nok stasI dag skal vi bytte fra sprinkelseng til skuvseng[emoji85]
Har sovet i stor seng før, men blir spennende å bytte hjemme på rommet hennes[emoji4]

Særlig herlig nå "jeg henter henne" etterfølges av "det er de som bor der i den veien. Sant?" og joda. Jeg bekrefter det. Og har 3% strøm hvilket vil si at innen han evt svarte på "skal jeg sende deg tlf til mor?" så er mobilen min død og jeg må bare håpe han fant frem.Det kan være tungt for hodet ja[emoji28]