Sånne handlinger betyr så utrolig masse, og så føkes det så godt å kunne bidraJa[emoji41][emoji7][emoji173]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne handlinger betyr så utrolig masse, og så føkes det så godt å kunne bidraJa[emoji41][emoji7][emoji173]

Nei det virker som om de fleste har det sånnHehe, ikke uvanlig det![]()
Kanskje jeg må spørre neste gang jeg blir stående i veiarbeid?Haha, jeg aner ikke ^^

Brette klesvask, fryse ned porsjoner med smaksprøver til lillesnupp, lage middag og drikke massemasse kaffi. Du da?God morgen
Planer for dagen?
Åh, den var nydelig!![]()
Har strikket i Pan fra Telespinn. Falt for garnet når vi besøkte spinneriet i sommer etter å ha hørt om det på Marthe&Marthe-podcasten. Er så kult når alt er fra Norge og ingenting er sendt rundt halve kloden.første gang jeg har strikket mer enn votter med mønster
![]()
Bor de langt unna, eller treffes dere ofte?Mine foreldre kommer![]()
Åh, den var nydelig!
Langt unna . Vi bor i Bergen . De ØstlandetBor de langt unna, eller treffes dere ofte?
Brette klesvask, fryse ned porsjoner med smaksprøver til lillesnupp, lage middag og drikke massemasse kaffi. Du da?
Sånn går dagene her i hus også, utforsker stemmen og hyler til babygymmen og kattenLille elsker å se på lekene sine. Eller bare opp på lyset i taket. Ligger lenge på matta si og bare titter og skravler. Så da får mamma'n skravle litt også [emoji4]
hvor gammel er din?Oj, syr du selv?Åh, så deiligjeg skal ta et bad, vaske mer klær og i kveld skal jeg vaske fem meter star wars-stoff som kan tørke i kjøkkenet i natt. Skal bli gardiner til storebror.
Å da er det så kos! Jeg får mamma på besøk om 1,5 uke, vi bor i Hardanger og min familie på Sørlandet.Langt unna . Vi bor i Bergen . De Østlandet![]()
Oj, syr du selv?
Vi er ganske spredt dessverre. Min søster er på Sørlandet med mann og barn . Hardanger ja, hvor langt fra Bergen ?Å da er det så kos! Jeg får mamma på besøk om 1,5 uke, vi bor i Hardanger og min familie på Sørlandet.
Høres ganske likt ut ja [emoji28] Hun er akkurat blitt 3 måneder. Din da?Sånn går dagene her i hus også, utforsker stemmen og hyler til babygymmen og kattenhvor gammel er din?
Ja, tror jeg vet hvordan en drager hadde hatt det med sår hals... det brenner. Heldigvis en bedre kveld/natt, så langt. Nå sitter jeg oppe fordi jeg var så smart at jeg duppet av noen timer ista.... eier jo ikke normal døgnrytme lenger
Ja. Gamla snorker under trappa nå hun. Så ingrn umiddelbar fare, heldigvis. Bare hodet mitt som farer avsted av og til.