Åja, visste ikke at det gikk an engang jegFordi vi har aktivert "varsle når noen starter en tråd i et forum jeg følger"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, visste ikke at det gikk an engang jegFordi vi har aktivert "varsle når noen starter en tråd i et forum jeg følger"
Jeg er litt rundt omkring og kommer innom her innimellomNå håper jeg folk skravler så jeg ikke spammer [emoji85]
Haha, det er sånn min mann kunne funnet på ogFikk nettopp snapchat av mannen med bilde av at jeg satt dypt konsentrert med skavling. Pinlig![]()
Er det stasjonær du har?Da er det jo ikke noe problem nei![]()
Haha, dævver [emoji23][emoji23]
AhaJeg er ferdig med yngste, samboer legger eldste [emoji6]
Ja, da får du nok med deg det mesteDet kan jo skje. Men jeg følger de fleste trådene jeg deltar på, og jeg går alltid gjennom "fulgte tråder som er uleste", så tror jeg får med meg det meste![]()
Åja, visste ikke at det gikk an engang jeg![]()
Hlrtes kjent ut. Her ser mannen på hockey mens han prøver å jobbemannen ser fotball, dvs, han jobber og har på fotballkamp. Og skal se ferdig en kamp som bare nettpp begynte så jeg får ta med meg telefon og ha lyd på når jeg legger meg, sånn i tilfelle han trenger hjelp
12,5 er bra da12,5 i minuttet
Vel og merke trenger vi 25 i miuttet for å nå 10 000 men vi nærmer oss 5500 allerede! Som vi har kjempet til midnatt for de andre dagene!
Hamstret når det var billig før hallweenHar dere bare smågodt i skapet liksom? Her blir alt spist opp med en gang.
ha ha jaKjett å lese ei hel bok og glemme hovedpoenget[emoji28]
Har kjøpt meg sånn trådløs lader, så ikke lenger noen unnskyldning om at jeg går tom for strøm på tlf!anbefales!
Tror quoter passer meg fintMye man KAN få varsel om, dersom man vil
JA, må ha det påVi må se farmen etterpå. Eller, det står iallefall på i bakgrunnen [emoji13]
Det er selvsagt en fare, så jeg sjekker i ny og neJa absolutt. Helt til det plutselig blir stille uten at du merker det![]()
Mulig, har ikke sett ozo. Men Brillebjørn er veldig populært her om dagen.Hørtes ut som et velbrukt konsept. Minner litt om ozo...
Hva folk vet!Du kan velge på varslingsinnstillinger![]()
Sverige han ser på?mannen ser fotball, dvs, han jobber og har på fotballkamp. Og skal se ferdig en kamp som bare nettpp begynte så jeg får ta med meg telefon og ha lyd på når jeg legger meg, sånn i tilfelle han trenger hjelp