Skravletråd November

Lekene gir en del varsel ja

Nå har det vært mye varsel på "startet en ny tråd" for meg i det siste...
Ja lekene og de der startet en ny tråd har spamma mine varsler og, så jeg orker ikke lete etter seriøse varsler :P

Og det er jo ikke såååå lenge "topptid" igjen, så det spørs ja

Om en times tid legger en del seg, og i løpet av den neste timen der veldig mange, så tempoet synker tradisjonelst sett veldig fra klokka ti.

Men innen den tid er vi godt over 5500 og reelt har meg mer sånn 7000 som mål jeg :)

Kanskje du går glipp av mange som quoter og spør deg om ting da :p
Det kan jo skje. Men jeg følger de fleste trådene jeg deltar på, og jeg går alltid gjennom "fulgte tråder som er uleste", så tror jeg får med meg det meste :)

Ja lekene og de der startet en ny tråd har spamma mine varsler og, så jeg orker ikke lete etter seriøse varsler :p

"varsle meg bare når noen siterer meg i en tråd som ikke er i lekeforumet" hadde vært en fin en :P

Om en times tid legger en del seg, og i løpet av den neste timen der veldig mange, så tempoet synker tradisjonelst sett veldig fra klokka ti.

Men innen den tid er vi godt over 5500 og reelt har meg mer sånn 7000 som mål jeg :)
Ja, det ka jo være et sannsynlig mål

Fikk nettopp snapchat av mannen med bilde av at jeg satt dypt konsentrert med skavling. Pinlig :p

Serie på nrk super om en bamse, altså Brillebjørn, som er med barn på rundt 3 år og hjelper dem å gjøre ting dem synes er skumle.

Hørtes ut som et velbrukt konsept. Minner litt om ozo...

Back
Topp