Så braDet har jeg ikke fått med meg, nå blir gutten glad![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDet har jeg ikke fått med meg, nå blir gutten glad![]()
hva er brillebjørn?Du vet det har blitt nok Brillebjørn når vesla i halvsøvne griner og roper på Brillebjørn[emoji28]
Nei, da blander jeg. For det hadde du fått med deg på første side[emoji4]nei tror da ikke det
Hvis mange har quotet deg, åpner du en for å svare på den, før du åpner neste?Blar meg bare nedover her, og quoter når jeg finner noe å svare på... Hvordan åpne ett og ett mener du?
Ser ikke ut som det er noe spammeproblem her for øyeblikket hvertfallNå håper jeg folk skravler så jeg ikke spammer [emoji85]
Haha, uff daVel, tror hun gruer seg mest[emoji23]
Sant det. Det er det med alt.Fordeler og ulemper
da har jeg glemt detNei, da blander jeg. For det hadde du fått med deg på første side[emoji4]
Det gjør den. Har akkurat gått på fantorangen igjen.Ligge den ute på NRK fremdeles, trodde den var borte for lengst...
Ja hun sovnet raskt. Men så våknet hun igjen så jeg måtte opp likevel. Men det er greit, det er så kos å høre lydene hennes og kjenne hånden hennes som griper tak i min <3
Åja fra varslene du tenker på? Nei de bruker jeg ikke, for 95% av de er fra disse leketrådeneHvis mange har quotet deg, åpner du en for å svare på den, før du åpner neste?
ÅjaaÅja fra varslene du tenker på? Nei de bruker jeg ikke, for 95% av de er fra disse leketrådene
Jeg blar meg bare gjennom trådene jeg følger jeg, og ser om det er noe å svare på![]()
er bra tempo12,5 i minuttet
Vel og merke trenger vi 25 i miuttet for å nå 10 000 men vi nærmer oss 5500 allerede! Som vi har kjempet til midnatt for de andre dagene!
Det er slettes ikke værst12,5 i minuttet
Vel og merke trenger vi 25 i miuttet for å nå 10 000 men vi nærmer oss 5500 allerede! Som vi har kjempet til midnatt for de andre dagene!
Burde sikkert følge mer med på varslene da, men akkurat nå funker det sånn her for megÅjaa![]()
Åja fra varslene du tenker på? Nei de bruker jeg ikke, for 95% av de er fra disse leketrådene
Jeg blar meg bare gjennom trådene jeg følger jeg, og ser om det er noe å svare på![]()
Og det er jo ikke såååå lenge "topptid" igjen, så det spørs ja12,5 i minuttet