Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åpner du ett og ett innlegg?Aha, det har jeg ikke prøvd. Må testes![]()
Da måtte du ut med hunden?Da sover ungene satse jeg på. Eldstmann fikk lese til 20 men skal altså sove nå da
Den har vært en del på NRK Super de siste ukene hvertfallLigge den ute på NRK fremdeles, trodde den var borte for lengst...
Ja, man merker jo om det går over etter et par dager eller ikke. Blir de ingen endring etter dag 2 er det greit å få sjekket.Det går nok over ja. Men det er lett å skyve ting forran seg og det er ikke altd så lurt, Men ettersom han er bedre nå så regner jeg med at han blir bedre.
Da sover ungene satse jeg på. Eldstmann fikk lese til 20 men skal altså sove nå da
Det har jeg ikke fått med meg, nå blir gutten gladDen har vært en del på NRK Super de siste ukene hvertfall![]()
Hva har du lyst på?Lyst på noe digg jeg ass...
Haha, dævver [emoji23][emoji23]Ja må gjøre det eller så snakker hun konstant[emoji23] hun gjør det til tvn også[emoji23][emoji12]
kos degNeeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år![]()
Den har jeg også sett på![emoji1] kjempe stilig!!
Ja, drømmesituasjonen her ville jo vært om hun plutselig sovnet ute smokk fordi hun hadde kastet den på gulvet. Og at det da bare hadde blitt en vane. Hun bruker ikke smokk på dagen. Men føler smokk er en lifesaver om man har syke barnHaha [emoji13]
Storebror her begynte å bite hull i smokkene sine han, og det syntes jeg ble så skummelt. Og dyrt, han bet jo i stykker en om dagen [emoji13]
Så vi slutta å kjøpe smokker, og han fikk se at det minket. Så var det en kveld det bare var en igjen da... Og han bet hull på den og... Da var det ingen igjen gitt..
Gikk bra det og, var i grunnen ikke noe styr. Litt akkurat med en gang, men han skjønte det. Da var han rett over 2 år.
Blar meg bare nedover her, og quoter når jeg finner noe å svare på... Hvordan åpne ett og ett mener du?Åpner du ett og ett innlegg?
Lyst på noe digg jeg ass...
Neinei, bare veldig nysgjerrig [emoji23]Hahaer heldig vis ikke hekta
![]()
for evigHva leser du nå?[emoji2]
Liker ikke at jeg må oppdatere hele tiden på PC for å få med alle innleggene. Der er appen bedre. Men det å skrive er mye bedre ja![]()
Da er det jo ikke noe problem neiDen er ganske lett den laptopen jeg har så det sliter jeg ikke med
Nå håper jeg folk skravler så jeg ikke spammer [emoji85]
Det blir nok kos for henne også![]()