Skravletråd November

Det går nok over ja. Men det er lett å skyve ting forran seg og det er ikke altd så lurt, Men ettersom han er bedre nå så regner jeg med at han blir bedre.
Ja, man merker jo om det går over etter et par dager eller ikke. Blir de ingen endring etter dag 2 er det greit å få sjekket.

Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år :D
kos deg

Haha [emoji13]

Storebror her begynte å bite hull i smokkene sine han, og det syntes jeg ble så skummelt. Og dyrt, han bet jo i stykker en om dagen [emoji13]

Så vi slutta å kjøpe smokker, og han fikk se at det minket. Så var det en kveld det bare var en igjen da... Og han bet hull på den og... Da var det ingen igjen gitt..

Gikk bra det og, var i grunnen ikke noe styr. Litt akkurat med en gang, men han skjønte det. Da var han rett over 2 år.
Ja, drømmesituasjonen her ville jo vært om hun plutselig sovnet ute smokk fordi hun hadde kastet den på gulvet. Og at det da bare hadde blitt en vane. Hun bruker ikke smokk på dagen. Men føler smokk er en lifesaver om man har syke barn

Back
Topp