Gikk tom for batteri på telefonen jeg, så måtte finne fram PCen.![]()
Godt du har en backup[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk tom for batteri på telefonen jeg, så måtte finne fram PCen.![]()
Åja, visste ikke at det gikk an engang jeg![]()
Mulig, har ikke sett ozo. Men Brillebjørn er veldig populært her om dagen.
Åjada! Billig penge på clas ohlsonFinnes det?![emoji23]
Neeeei, da må bakenden opp av sofaen og ut på kjøkkenet! Her skal oppvasken fikses! Ut av maskin og inn i maskin.
Og etterpå skal jeg scanne inn noen oppskrifter som jeg skal lime inn i min Bullet journal. Det er oppskrifter på julegodt som jeg skal prøve meg på i år![]()
ozo så kengubarney påozo er dog en overpedagigisk greie som hjelper dem med noe de ikke klarer mer enn noe de er redd for, og bestandig i TRE ENKLE STEG![]()
Nei, men stor, gammel, tung og tregEr det stasjonær du har?
Kjekt å haGodt du har en backup[emoji1]
Det kommer, det kommer![]()
Halloween?? Det er jo lenge sidenHamstret når det var billig før hallweensiste ryker nå.
så den gikk på en kanalmåtte fokusere på tv skjermen .
Ja det er det
Går på Nickelodeon eller noe? Var noe som demret.ozo er dog en overpedagigisk greie som hjelper dem med noe de ikke klarer mer enn noe de er redd for, og bestandig i TRE ENKLE STEG![]()
Jeg husker ikke hvor gammel min er, et par år mener jeg på..Nei, men stor, gammel, tung og treg![]()
Hva da?så den gikk på en kanal
Åjada! Billig penge på clas ohlsondu får ønske deg til jul
![]()
Huff klær ja . På etterskudd med klesvasken herSærlig herlig nå "jeg henter henne" etterfølges av "det er de som bor der i den veien. Sant?" og joda. Jeg bekrefter det. Og har 3% strøm hvilket vil si at innen han evt svarte på "skal jeg sende deg tlf til mor?" så er mobilen min død og jeg må bare håpe han fant frem.
Det gjorde han. Både han og mellomste var hjemme når jeg og yngste og eldste kom fra spilling. Bare at mellomste hadde ikke gjort lekser og eldste var ikke ferdig med sine og yngste måtte legges.. Og bilen skal kjøres opp på verkstedet igjen. Men det er heldigvis sånn at han bare går hjem etterpå.
Og mannen skal så jobbe. Og jeg burde jobbe. Og vaske klær
Det må jeg. Sokker. Manko på rene sokkepar sier eldstemann
en kampHva da?
Jammen hei på deg, og god kveldGod kveld
Vi kunne trengt en ny. Men er liksom så mye annet å bruke penger påJeg husker ikke hvor gammel min er, et par år mener jeg på..