Skravletråd November

Vi er ganske spredt dessverre. Min søster er på Sørlandet med mann og barn . Hardanger ja, hvor langt fra Bergen ?:)
2 timer fra byen:happy:. Jeg har heldigvis hele min slekt samla sånn tålig på ett sted på Sørlandet, det er enklere enn over halve landet sånn som hos deg.

Skulle gjøre husarbeid, men mannen kom hjem fra jobb med hodepine så jeg får ingen avlastning. Så jeg sitter foran tv med en sovende baby på meg. Ikke dumt det heller <3
Husarbeidet går jo ingen steder, og tv tirting med sovende baby er så deilig. Min vil aldri sove på meg lenger:oops: kun vogn og egen seng som gjelder her i huset, og hun er bare 4 mnd.

Fant et verktøy for å måle lengden på luen jeg strikker. Den er 12 cm :eek:
Når jeg kommer til 13 cm skal jeg felle litt. Jeg kan å felle av, men har aldri gjort en maske her og en maske der.

Husarbeidet går jo ingen steder, og tv tirting med sovende baby er så deilig. Min vil aldri sove på meg lenger:oops: kun vogn og egen seng som gjelder her i huset, og hun er bare 4 mnd.

Ja det er det som er problemet, husarbeidet venter på meg og bygger seg opp som tiden går ^^

Noen som vet om det finnes flekkfjerner for ull? Halvparten av ullpysjene til frøkna har fortsatt bæsj på ryggen etter ei runde i maskinen:arghh:

Ja det er det som er problemet, husarbeidet venter på meg og bygger seg opp som tiden går ^^
Ja det er sant det.. og mannen her i huset er blind for både støv og rot så det er meg som må ta det om det skal bli gjort..

Høres kjent ut :(
Ja det er rart det der! Spent på åssen huset blir seende ut når han skal ha permisjon til våren. Jeg jobber turnus så da forventer jeg at han drar hovedtyngden av lasset her hjemme. I mitt neste liv skal jeg bli mann. Evt hund:hilarious:

Ja det er rart det der! Spent på åssen huset blir seende ut når han skal ha permisjon til våren. Jeg jobber turnus så da forventer jeg at han drar hovedtyngden av lasset her hjemme. I mitt neste liv skal jeg bli mann. Evt hund:hilarious:

Haha ^^ Høres ut som en plan ^^

Ja det er sant det.. og mannen her i huset er blind for både støv og rot så det er meg som må ta det om det skal bli gjort..
Jeg har en uvanlig mann.

Vi ser ulike ting av rot, helt klart. Men vi kompletterer hverandre

Han rydder. Jeg synes det et rotete ut så jeg rydder også. Tilsammen bra.

For det er likt andre veien
Jeg rydder. Og han synes det er rotete ut.

Begge ser vi rot. Men ikke det samme rotet.

Men han er flink å rydde. Bare ikke akkurat de tingene jeg synes er viktig

Jeg har en uvanlig mann.

Vi ser ulike ting av rot, helt klart. Men vi kompletterer hverandre

Han rydder. Jeg synes det et rotete ut så jeg rydder også. Tilsammen bra.

For det er likt andre veien
Jeg rydder. Og han synes det er rotete ut.

Begge ser vi rot. Men ikke det samme rotet.

Men han er flink å rydde. Bare ikke akkurat de tingene jeg synes er viktig

Sånn vil jeg og ha det! Men det kommer seg :)

Back
Topp