Skravletråd November

7ca79599904588dba57e6b3e9c6d77af.jpg

Har strikket i Pan fra Telespinn. Falt for garnet når vi besøkte spinneriet i sommer etter å ha hørt om det på Marthe&Marthe-podcasten. Er så kult når alt er fra Norge og ingenting er sendt rundt halve kloden. :) første gang jeg har strikket mer enn votter med mønster :)
Åh, den var nydelig!

Brette klesvask, fryse ned porsjoner med smaksprøver til lillesnupp, lage middag og drikke massemasse kaffi. Du da?

Åh, så deilig :) jeg skal ta et bad, vaske mer klær og i kveld skal jeg vaske fem meter star wars-stoff som kan tørke i kjøkkenet i natt. Skal bli gardiner til storebror.

Lille elsker å se på lekene sine. Eller bare opp på lyset i taket. Ligger lenge på matta si og bare titter og skravler. Så da får mamma'n skravle litt også [emoji4]
Sånn går dagene her i hus også, utforsker stemmen og hyler til babygymmen og katten:hilarious: hvor gammel er din?

Oj, syr du selv?

Ja :) fireåringen mente babyen som kommer kunne få hans gardiner så kunne han få nye. Når jeg sa jeg ikke visste om man fikk kjøpt star wars-gardiner, sa han at det ikke var noe problem, han hadde sett star wars-stoff på stoff&stil ;) så nå skal det bli gardiner. Og restestoffet har han store planer for. Joggebukse og toalettmappe foreløpig ;)

Å da er det så kos! Jeg får mamma på besøk om 1,5 uke, vi bor i Hardanger og min familie på Sørlandet.
Vi er ganske spredt dessverre. Min søster er på Sørlandet med mann og barn . Hardanger ja, hvor langt fra Bergen ?:)

Hellu! Spørsmål fra meg :p vi skal på julebord med kanefart og noe greier i en lavvo. Dette er 3,5 uke før termin, er det noe dere ville blitt med på?:p

Nå legger eg minste før en hvil så må eg opp och rydda ta ut av oppvaskmaskin settepoteter en vask med klær dusja och børja tenka på middagen . Hoppas eg rekker allt detta før gutten vaknar igjen.

Ja, tror jeg vet hvordan en drager hadde hatt det med sår hals... det brenner. Heldigvis en bedre kveld/natt, så langt. Nå sitter jeg oppe fordi jeg var så smart at jeg duppet av noen timer ista.... eier jo ikke normal døgnrytme lenger

En dupp kan fort straffe seg ja[emoji38]

I dag skal vi bytte fra sprinkelseng til skuvseng[emoji85]
Har sovet i stor seng før, men blir spennende å bytte hjemme på rommet hennes[emoji4]

Back
Topp