Skravletråd November

Gid morgen. Natten har vært lang da lillemann har surkål og lava i hele natt. Endelig virker det som om medisinen fikk taki og løsnet så nå sover han.. Men storebror skal jeg snart vekke. Fordi vi skal jo i bhg i dag:)

God bedring til minstemann[emoji4]

Nesten det samme det ja :D
Ble yoghurt og granola på meg :P

Digg. Ble grønn smoothie og brødskive med appelsinsyltetøy. Gjorde susen. Mat er bra medisin mot søtsug. ;)

Brette klesvask, fryse ned porsjoner med smaksprøver til lillesnupp, lage middag og drikke massemasse kaffi. Du da?

Skulle gjøre husarbeid, men mannen kom hjem fra jobb med hodepine så jeg får ingen avlastning. Så jeg sitter foran tv med en sovende baby på meg. Ikke dumt det heller <3

Hellu! Spørsmål fra meg :p vi skal på julebord med kanefart og noe greier i en lavvo. Dette er 3,5 uke før termin, er det noe dere ville blitt med på?:p

Så lenge det går fint å komme seg til en bil derfra så hadde jeg det :)

Digg. Ble grønn smoothie og brødskive med appelsinsyltetøy. Gjorde susen. Mat er bra medisin mot søtsug. ;)

Det eneste som hjelper her er å trene. Mat hjelper ikke meg :(
Hva hadde du i smoothie? Mannen min elsker å lage smoothie, men bruker bare pakker så jeg prøver gjerne noe nytt :)

Skulle gjøre husarbeid, men mannen kom hjem fra jobb med hodepine så jeg får ingen avlastning. Så jeg sitter foran tv med en sovende baby på meg. Ikke dumt det heller <3

Hehe, koselig. Husker jeg måtte ha baby i sjal for å få gjort noe :)

Det eneste som hjelper her er å trene. Mat hjelper ikke meg :(
Hva hadde du i smoothie? Mannen min elsker å lage smoothie, men bruker bare pakker så jeg prøver gjerne noe nytt :)

Nå var den pakke fra eldorado. Gidder jeg å gjøre ordentlig blander jeg raspa ingefær, eplejus, avokado, isbiter, sitronsaft, agurk :)

Trening pleier å være løsningen. Men nå er jeg fortapt med bekkenløsning og svær mage. Så jeg får ikke tatt en joggetur når jeg vil lenger. Skal på gravidtrening i vann i morgen :)

Har vært inne på tanken. Men jeg er klønete og ser for meg at jeg kommer til å dunke borti alt mulig rart ^^

Haha, jeg og ;) døøør av den store magen som er i veien hele tiden. Var flinkere med sjalet, da var det lettere å huske. Hadde close caboo. :)

Nå var den pakke fra eldorado. Gidder jeg å gjøre ordentlig blander jeg raspa ingefær, eplejus, avokado, isbiter, sitronsaft, agurk :)

Trening pleier å være løsningen. Men nå er jeg fortapt med bekkenløsning og svær mage. Så jeg får ikke tatt en joggetur når jeg vil lenger. Skal på gravidtrening i vann i morgen :)

Å vanntrening er gøy :D
Jeg var med på det i svangerskapet jeg og :)

Ja :) fireåringen mente babyen som kommer kunne få hans gardiner så kunne han få nye. Når jeg sa jeg ikke visste om man fikk kjøpt star wars-gardiner, sa han at det ikke var noe problem, han hadde sett star wars-stoff på stoff&stil ;) så nå skal det bli gardiner. Og restestoffet har han store planer for. Joggebukse og toalettmappe foreløpig ;)
Luring han der høres det ut som;) også så heldig som har en mamma som kan sy!

Back
Topp