God morgengod morgenalle sammen
blåtirsdsg for mannen i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgengod morgenalle sammen
blåtirsdsg for mannen i dag
isteden for blåmandagGod morgenhva er blåtirsdag??
Flink du er.6 tråder startet
hadde god tidFlink du er.
Har ikke engang kommet i gang jeg
Takk og i lige måde [emoji4]God morgenha en strålende dag alle sammen [emoji173]️
De har visst snakket om å kjøpe inn flere og gi, men pr nå får se diplomTror jeg på. Mi henger de på speiderklærne sine
Dumt det ikke er likt overalt da. Han hadde en hel pose. Og satte på staslig musikk og leverte en og en mens han tok og håndhilste gratulasjon. Veldig stor stas ble det gjort for de små![]()
Må liksom helst jobbe jeg også ja. Men sniker litt...Vi gjør en innsats[emoji1] må bare jobbe litt først...[emoji33]
Litt som meg [emoji14]Må liksom helst jobbe jeg også ja. Men sniker litt...
God morgen takk likesåGod morgenha en strålende dag alle sammen
![]()
Vi er noen sniker....Litt som meg [emoji14]
Ja, det har viHvis det er krypeloft, så har dere jo en fantastisk mulighet for å ha ekstra isolasjon der oppe![]()
Aj, den er lei [emoji58] håper du får opp varmen raskt [emoji4]Kaldt her også[emoji38] varmepumpe var slått av i natt og våknet opp til ishus[emoji13]
Åå... Så dumt. Får du feilmelding eller noe?
Er det ikke vaktselskap som dirigerer da?[emoji4] Securitas og liknende..
Desamma har eg problem med får ikke alltid lagt ut bilderNei, jeg finner bare ikke ut hvordan det skal gjøres. Jeg synes å huske at det var knotete fra nettleseren på data og.
God morgenGod morgen![]()