❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg kan settes opp under tr. Ikke akkurat noen stor overraskelse. Det går overraskende bra faktisk. Tok det tyngste unna på tirsdag. Synes det har blitt mange fine tester denne uken, og den er ikke slutt en gang! Jeg heier på dere alle sammen. Og til dere som blir med videre - mohahahaha - dere blir stuck med meg enda en runde! [emoji23][emoji56]

Ahf så kjedelig! Hvilken ny ikm gruppe går du inn i?
 
Jeg kan settes opp under tr. Ikke akkurat noen stor overraskelse. Det går overraskende bra faktisk. Tok det tyngste unna på tirsdag. Synes det har blitt mange fine tester denne uken, og den er ikke slutt en gang! Jeg heier på dere alle sammen. Og til dere som blir med videre - mohahahaha - dere blir stuck med meg enda en runde! [emoji23][emoji56]
Så kjedelig :( ønsker deg all lykke neste runde!
 
Ahf så kjedelig! Hvilken ny ikm gruppe går du inn i?

Foreløpig entrer jeg uke47, ut fra at de to siste syklusene ble 25 og 23 dager. Har gjettet meg ikm etter 24 dager nå. Får heller hoppe videre til uke48 hvis el blir seinere.
 
Fra hvilken dpo tenker dere at «da er det slik»?

Jeg tok ovitrellesprøyten for 14 dager siden, og skal da i utgangspunktet være ca. 12 dpo i dag, hvis jeg ikke fikk eggløsning da jeg mistenkte tirsdagen etter, da er jeg 10 dpo.
Jeg har hatt mye rare symptomer, men mye av det kan jo komme av sprøyten frem til denne uken vertfall[emoji28] tirsdag fikk jeg mye murringer, onsdag litt mer pluss spotting og litt rosa på papiret, torsdag litt spotting og murringene avtok. Jeg var bombesikker på at mensen kom men alle symptomene på den forsvant sammen med spottingen. Negative tester...

Im going crazy [emoji23][emoji23]

Spennende! Ingen tr=fortsatt håp! Spotting på onsdag kan jo tyde på at egget har festet seg!
 
Hei hei :) her kom tr 4 dager før tiden, så hormonene funka ikke denne gang heller..
 
Hei hei :) her kom tr 4 dager før tiden, så hormonene funka ikke denne gang heller..

Er du også i hormonkrøllklubben? Fikk lutealfase på kun 11 dager denne runden... og superkort syklus på kun 23 dager. Satser på normalisering snarlig. Trøsteklem sendes din veg... [emoji173]️ Hvilken ikm uke hopper du videre til?
 
Postet denne i graviditetstestposten også,men..

Jeg vet ikke om dere ser det så godt på dette bilde, men vil bare "advare" mot smårosa skyggestrek på onesteptest fra ebay. Første gang jeg prøver de, aldri fått dette på billigtestene. Så bare vær obs :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20171103_225204.jpg
    20171103_225204.jpg
    164,9 KB · Visninger: 112
Postet denne i graviditetstestposten også,men..

Jeg vet ikke om dere ser det så godt på dette bilde, men vil bare "advare" mot smårosa skyggestrek på onesteptest fra ebay. Første gang jeg prøver de, aldri fått dette på billigtestene. Så bare vær obs :rolleyes:

Du er ikke gravid da?
 
Postet denne i graviditetstestposten også,men..

Jeg vet ikke om dere ser det så godt på dette bilde, men vil bare "advare" mot smårosa skyggestrek på onesteptest fra ebay. Første gang jeg prøver de, aldri fått dette på billigtestene. Så bare vær obs :rolleyes:
Du er sikker på at du ikke er gravid eller har hatt en kjemisk da? Krysser fingrene for det første!
 
Morgentest 11dpo [emoji173]️ [emoji4] Bildet tatt ca 20 min etter den ble dyppet. A1-streken kom fortere og tydeligere enn strimmelen, selv om den har høyere sensitivitet.
36aa17fca53476a5c8677d454611f4f0.jpg
 
Du er ikke gravid da?
Du er sikker på at du ikke er gravid eller har hatt en kjemisk da? Krysser fingrene for det første!
20171104_094416.jpg
hmmm...nå testa jeg med billigtest..og denne kom fram. Den er kanskje hakke tydeligere, eller? jeg tror fremdeles ikke det er noe...jeg var jo hos gynokolog onsdag sist uke. Han tok ultralyd og sa han ikke kunne se noen egg?? Og blodprøven viste verdier lik "rett før mens" ......

Jeg får vell bare vente til i morgen :)
 
Vis vedlegget 235577 hmmm...nå testa jeg med billigtest..og denne kom fram. Den er kanskje hakke tydeligere, eller? jeg tror fremdeles ikke det er noe...jeg var jo hos gynokolog onsdag sist uke. Han tok ultralyd og sa han ikke kunne se noen egg?? Og blodprøven viste verdier lik "rett før mens" ......

Jeg får vell bare vente til i morgen :)
Tror du er gravid ja! Hvis hun ikke så noe egg kan det jo være fordi det var sluppet og på vei med egglederen? Hvilke verdier ble målt som tilsa "rett før mens" da?
 
Tror du er gravid ja! Hvis hun ikke så noe egg kan det jo være fordi det var sluppet og på vei med egglederen? Hvilke verdier ble målt som tilsa "rett før mens" da?
Jg husker ikke helt navnet på disse, men hun tolker det i alle fall som at eggløsningen ikke hadde vært...hun sa det ikke direkte men. Skal jo ta flere blodprøven neste syklus for å finne ut av det.....nei dette er jo bare rart...
 
Tror du er gravid ja! Hvis hun ikke så noe egg kan det jo være fordi det var sluppet og på vei med egglederen? Hvilke verdier ble målt som tilsa "rett før mens" da?
Og forresten, kan de ikke se om det er egg på vei ned?
For jeg sa jeg trodde jeg hadde eggløsning ca dagen før jeg var der...så da er det i så fall merkelig om det ikke var egglederene han lette i...
 
Back
Topp