IdaChristinel
Glad i forumet
Åå, håper det :-D mitt streksyn er svært dårligSvak strek??? Ser streken meget godt!Tror vi bare kan gratulere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, håper det :-D mitt streksyn er svært dårligSvak strek??? Ser streken meget godt!Tror vi bare kan gratulere
Satser på detÅå, håper det :-D mitt streksyn er svært dårligmen godt å høre du synes den er tydelig :-D håper det er tilfellet og at spira graver seg ordentlig godt ned og blir værende nå
![]()
Ikke alle da? Er fryktelig gøy å teste knallpositivt ogHvis spiren sitter hos meg denne gangen, donerer jeg bort mine ca 90 tester til noen av dere om noen vil ha![]()
Teste mer i dag??En gtest igjen??? Da hadde jeg blitt gal
Selvfølgelig, hva tror du om meg?[emoji23][emoji23]Teste mer i dag??sååå spennende å følge deg nå
![]()
Okei da, endel av deIkke alle da? Er fryktelig gøy å teste knallpositivt og![]()
Hvis spiren sitter hos meg denne gangen, donerer jeg bort mine ca 90 tester til noen av dere om noen vil ha![]()
Bilde?Tok test nå, cb plus. Der var det bare ultrasvak strek.. hadde kun holdt meg i 1,5 time da. Der gikk håpet rett til hel....
CB pluss er en dritt test! Vent noen timer (se en serie eller film for å tenke på noe annet) og bruk stripsTok test nå, cb plus. Der var det bare ultrasvak strek.. hadde kun holdt meg i 1,5 time da. Der gikk håpet rett til hel....
Jeg fikk ikke strek på cb pluss før 5 dager etter strek på strips..Tok test nå, cb plus. Der var det bare ultrasvak strek.. hadde kun holdt meg i 1,5 time da. Der gikk håpet rett til hel....
Tok denne nå. Synes jeg ser en svak svak strek på denne? Lest av innen fristen og blåere i virkeligheten. Er jo ikke på morgenurin, så tenker å ta en til i morgen eller fredag. TRor ikm er fredag om jeg regnet riktig. SA forrige mnd, så ikke 100% sikker på syklusen denne perioden.
Vis vedlegget 234982
Hmm Ja, skal gjøre det.CB pluss er en dritt test! Vent noen timer (se en serie eller film for å tenke på noe annet) og bruk strips![]()
Ser streken klart på min Tlf
Hmm, kanskje jeg har blitt blind [emoji23]Ser streken klart på min Tlf![]()
LurtSkal rydde og styre på litt her Hjemme, så ut og handle. Så håper jeg klarer og holde meg en stund

Jeg ser den fint![emoji7]![]()
Ser jeg syner? Eller er det skygge? Innenfor tidsfristen BT-tidlig. Tenker den burde kanskje vært sterkere. 10 dpo