Jeg og min samboer har i en lengre periode prøvd å bli gravide uten å lykkes. I dag fikk jeg diagnosen PCOS, og kjente på en enorm tomhetsfølelse og ensomhet [emoji17] Har søkt meg litt rundt på forumet og funnet flere tråder som omhandler det å leve med PCOS, men ingen konkret «støttegruppe» for vi som er aktive prøvere og som har ekstra utfordringer i prøveperioden som følge av PCOS. Både fysisk og psykisk.
Jeg vil gjerne bli kjent med flere i samme situasjon som meg, og noen som vil være med å dele både gleder og sorger i det som oftes føles som en uendelig lang og urettferdig venteperiode.
Hvor mange er «vi» og hvor lenge har dere prøvd å bli gravide? Hvilken type behandling får dere? Og hva gjør dere selv for å øke oddsene for graviditet? Har dere lenge levd i viten om at dere har denne diagnosen, og hvordan reagerte dere når dere fikk vite det?
Jeg vil gjerne bli kjent med flere i samme situasjon som meg, og noen som vil være med å dele både gleder og sorger i det som oftes føles som en uendelig lang og urettferdig venteperiode.
Hvor mange er «vi» og hvor lenge har dere prøvd å bli gravide? Hvilken type behandling får dere? Og hva gjør dere selv for å øke oddsene for graviditet? Har dere lenge levd i viten om at dere har denne diagnosen, og hvordan reagerte dere når dere fikk vite det?
Gikk på pilla i 10 år, men var alikevel livredd hvis jeg glemte en P pille fks
men gleden ble kortvarig og også dette endte i en ma:/ dette er nå snart et år siden og ingenting har skjedd siden da....byttet over fra pergo til letrozol da jeg fikk så mange bivirkninger på pergo, men letrozol funker mildt sagt dårlig og jeg har kun funnet el to ganger siste 7 mnd:/ venter nå på laparoskopi og skal inn på forsamtale i Porsgrunn (ivf) i november.. Har nå vært prøver i 19 mnd og ja, det er tøft...men da helst fordi jeg føler jeg står på stedet hvil pga jeg aldri har el :/ Nå håper jeg bare laparoskopi kan gi meg svar og at ivf kan gi meg en spire