Nesten så jeg må gjøre det, for jeg har jo ingen symptomer så da er det litt godt å se stigning.
Jeg er glad mannen er på elgjakt egentlig, han hadde rista på seg nakkesleng av all testinga mi.![]()
Det var sånn jeg følte det og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten så jeg må gjøre det, for jeg har jo ingen symptomer så da er det litt godt å se stigning.
Jeg er glad mannen er på elgjakt egentlig, han hadde rista på seg nakkesleng av all testinga mi.![]()
Det var sånn jeg følte det og![]()

Kan tenke meg du hadde litt underholdning ja.
Takk! Nå håper jeg den klorer seg godt fast, og nå bør den kroppen min lage ei knakende god morkake.
Startet bare med 10 jeg denne gangen, men brukte opp så mange sist gang da jeg fikk skyggestreker på et helt lass tester.
Virkelig gøy, særlig når jeg ikke kjenner noe form for tegn på graviditet. Godt å høre det ser ut som bra stigning.![]()
Jeg merket ingenting før i uke 9 med Theodor, etter vi hadde vært på tidlig ul! [emoji4]
Perfekt stigningSå glad på dine vegne
Nå har du bare med å sende masse babystøv altså
![]()

Det hadde jeg absoluttKrysser fingrene for tidenes morkake
![]()
Har fri i morgen, og sykehustimen er ikke før seint.Klart den vil slå ut, denne er jo kjempefin![]()
Den morgentesten ser fin ut
Noen får sterkere tester på kvelden, også er det jo dette med hvor konsentrert urinen er og fargestoff i testene. Da jeg klarte å svi av 20 tester på kort tid, var det også fordi jeg gjerne tok 2-3 i samme urin og brukte den som fikk sterkest strek. Det var veldig forskjell i hvor tydelig tester på samme urin ble![]()
Mange har sterkere tester på ettermiddag/kveld enn morgen og det ER stor forskjell på fargestoffet i disse testene. Jeg sluttet f. eks å teste på morgenen på grunn av det. Kjøp noen Apotek-tester om du har råd, det er veldig mye mer gøyDer er fargestoffet noe helt annet og stigningen mye bedre. Og det er jo fin stigning fra morgentesten i går, dét er det viktigste!
![]()
Ja, virker som det er sånn til meg også. Ser jo ganske stor forskjell på 11 dpo første morgenurin og 11dpo andre morgenurin f.eks, og jeg tror ikke det er fullt 4 t mellom dem. Irriterende da.Jeg som syns testene har oppført seg så fint til nå.
A1 eller CB+ da? Hvem er greiest?
) CB+ er ikke noe "problem" så lenge man vet at den er positiv og den ble kjeempefort positiv
Ja, det er kjipt når det blir sånn selv om det mest sannsynlig er forklaringen. Det skjedde med meg også og derfor måtte jeg prøve noen andre type tester. Men jeg har troa på at dette går fintDet må det!
Jeg synes faktisk begge var fine (ja, jeg prøvde begge) CB+ er ikke noe "problem" så lenge man vet at den er positiv og den ble kjeempefort positiv
Legger ved mine så kan du se
![]()
![]()

Jeg klarer bare ikke å senke skuldrene, så ikke rart jeg har løs mage. Dog starta det før jeg testa positivt, men det ble ikke bedre etterpå. Jeg ble dritskuffa med en gang, selv om jeg vet alt dette med urinkonsentrasjon og blabla.Jeg klarer bare ikke å senke skuldrene, så ikke rart jeg har løs mage. Dog starta det før jeg testa positivt, men det ble ikke bedre etterpå.
Får se hva de har på apoteket, spørs om det blir CB+. Brukte den sist gang, og den ble jo positiv så veldig raskt.Nå tok jeg den riktignok 15 DPO (mest sannsynlig, jeg aner ikke når EL var - bare når samleiet som førte til graviditet var
).
Egentlig burde jeg spørre om å få målt hCG, det er jo eneste sikre måten å få vite stigningen på.
Jeg hadde også mye løs mage og ingen symptomer hvis det er noen trøstMen skjønner absolutt at du er litt stressa, altså..
Ja, spør om det du! Da får du vite sikkert.

Er jo en trøst det, men jeg klarer bare ikke å skjønne at jeg er gravid OG klarer i alle fall ikke helt 100% å tro på at det kan gå bra.
Finner jo trøst i at andre også har hatt forskjell på testene kveld til morgen, men når jeg ser på bilder av testene deres så syns jeg min er dårligere. Og sånn går no dagan.
Ca 3 timer til jeg har time nå. Fy søren som tiden snegler seg fremover.
Jeg synes de første ukene var grusomme. Spesielt frem til uke 6 men også frem til uke 12 og TUL. Jeg sa til mannen at jeg vet seriøst ikke om jeg orker det igjen
Man er så glad men likevel så sinnsykt stresset og bekymret.