Hva mangler dere til baby?

Mangler det meste.. Har en vippestol og en uv-seng til å evt ha på stranden. Har en del babytøy, mest blått, men noe nøytralt.. Ja, også har jeg vognpose. Ellers må alt annet til.. ny bil også!
 
Mangler det meste.. Har en vippestol og en uv-seng til å evt ha på stranden. Har en del babytøy, mest blått, men noe nøytralt.. Ja, også har jeg vognpose. Ellers må alt annet til.. ny bil også!
Flere som må ha ny bil ser jeg! Det trenger ikke vi, selv om jeg mistenker at det blir bra trangt i Leafen med to barneseter og vogn i bagasjerommet. Heldigvis kjører vi sjeldent lange turer, ikke drar vi på skiferie heller.

Er så fornøyd, jeg fikk tak i en brukt slyngevugge til nesten ingen penger på Finn-de koster jo flere tusen med stativ nye, så nå må jeg bare teste opphenget i dørkarm og se om vi kan klare oss uten stativet.
 
Vi kjøpte heldigvis ny bil før påske så her er det plass til det meste :)
Men vi må bytte om på noen soverom og innrede vaskerom og entre litt mer praktisk mtp barnevogn og enda mer klær og ting og tang som kommer i omløp.
 
Vi har to biler, men må bytte ut langkjøringsbilen vår som er i fra forrige årtusen! Er ikke noe hast da vi også har en Leaf som kan brukes på kortere turer i starten[emoji6] Ellers må vi kjøpe alt siden dette er første ungen[emoji389][emoji389][emoji389]
 
Jeg vil og ha ny bil. Ikke noe vi MÅ ha, men stasjonsvogna begynner å skrangle litt og jeg ønsker noe større.
 
Vi må ha ny bil, fordi vi blir 8 og har bare en 7-seter.. Vi bruker bil mye, har hytte på Sørlandet (bor i bergen) så vi kjører mye over fjellet! ☺ vi må nok i tillegg ha henger også.. Har to hunder som også tar mye plass, så nå for å få med vogn og bagasje og alle mann på tur blir det nok behov for en tilhenger også! Haha..
 
Slyngevugge montert og testet med bamsene til fireåringen-glemte oss litt bort og hang den opp, og han lurte veldig på om den var til han...han er jo litt for tung (ikke så mye for tung faktisk, tynn kar) så vi måtte forklare at det var til en baby. Han ble veldig glad heldigvis :) så henta han en gjeng bamser som han kaller for babyene sine, og byssa rundt på dem oppi vogga. Veldig søtt, og letta over at han ikke har spurt om denne babyen også skal dø...selv om det nok kan komme opp etterhvert.
 
Åh, omslagsbodyer i ull i små str trenger jeg. Tenkte jeg skulle sy litt etterhvert :)
 
Åh, omslagsbodyer i ull i små str trenger jeg. Tenkte jeg skulle sy litt etterhvert :)

Det trenger jeg og. Har lyst på de i bomull fra Marmar også. Hva skal du sy? Har bestilt ringer til å sy ei ringslynge her, og vil prøve meg på sengekant også.
 
Back
Topp