Pusern
Gift med forumet
Dagens veiing sa -0,2 kg[emoji1] sakte men sikkert...ihvertfall sakte[emoji23]
Tante på besøk da, håper det forklarer litt[emoji28]
Minus og tante besøk er jo bare strålende!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens veiing sa -0,2 kg[emoji1] sakte men sikkert...ihvertfall sakte[emoji23]
Tante på besøk da, håper det forklarer litt[emoji28]
Så etter litt over 3 uker i Egypt viste vekta 5 kg ned på 1 mnd det betyr at jeg totalt siden slutten av desember har gått ned 14 kg og er nede på 87, føles godt og vil aldri over 90 igjen! Nå skal jeg fortsette ned mot 65 kg [emoji4]
Man må jo det, alle viser litt forskjellig, og dessuten vil jeg ikke ha tilgang på vekt på hotelletTrenger ikke veie seg hver uke [emoji6] er jo en mnd siden jeg veide meg pga ferie og jeg mener at man skal holde seg til en vekt [emoji4]
JIPPI!!!!!!!!!!!Så etter litt over 3 uker i Egypt viste vekta 5 kg ned på 1 mnd det betyr at jeg totalt siden slutten av desember har gått ned 14 kg og er nede på 87, føles godt og vil aldri over 90 igjen! Nå skal jeg fortsette ned mot 65 kg [emoji4]
Spiste nesten bare omelett, ost og kylling/kalkunskinke så viste det måtte gå nedover heldigvis men godt å se sånne tall [emoji4]Sååååå utrolig flottGrattis!!!!!
Imponerende med så stor nedgang på ferie [emoji14]
Lykke til med reisen ned !!!!
Ja så det blir ofte feil syns jeg, men satser på gode resultater om 2 uker da [emoji4]Man må jo det, alle viser litt forskjellig, og dessuten vil jeg ikke ha tilgang på vekt på hotellet
Lønn for det harde strevet med mat ihvertfall [emoji16]JIPPI!!!!!!!!!!!
Så utrolig bra, flink du har vært.
5 kg på en måned er MYE!
Fin gulrot detLønn for det harde strevet med mat ihvertfall [emoji16]
[emoji23][emoji23][emoji23] prøver å holde meg unna rot Grønnsaker [emoji6]Fin gulrot det
Nei, vent litt, sellerirot selvfølgelig, det er det mindre karbo i![]()
Litt er helt greit.[emoji23][emoji23][emoji23] prøver å holde meg unna rot Grønnsaker [emoji6]
Spiste nesten bare omelett, ost og kylling/kalkunskinke så viste det måtte gå nedover heldigvis men godt å se sånne tall [emoji4]

Det var ikke så ille da, neida I Egypt spiste jeg mango og til frokost i dag, en banan pga tidspress så er ikke helt firkantet men høres ut som en fin app!Litt er helt greit.
Jeg bruker en app som heter næringsinnhold for å sjekke (hvit bakgrunn med banan på).
Gulrot har 6,7g pr. 100g
Sellerirot har 2,8g pr. 100g
Ja klagde jo litt underveis og glad jeg er tilbake til vanlig mat igjen [emoji16]Det forstår jeg
Såååå flink da og det på tur![]()
Høres ut som en bra uke. Er jo noe med det, å ikke måtte tenke på vekta hver eneste uke. Alle går jo opp og ned et par kg naturligJeg veier meg kun en gang i måneden nå på stabilisering. Men lan oppsummere med en ok uke. Trent 3 ganger og gått lang rolig tur med venninne en gang i tillegg. Og kjører litt mer fokus på styrke/oppstramming. Spist brukbart sunt i uken - litt utskeielser i helgen.
Nå blir det weekend tur og "leva livet" denne helgen. København med mannen![]()
Bæ. Fikk ikke være med pga graviditet. Varer 9 måneder og jeg skjønner at de ikke vil ta ansvaret om det skjer noe. Men mannen fikk min plass så han er dritfornøydDet blir bra![]()
Ble ikke noe sykkelprosjekt på meg, men mannen fikk plassen min så han er fornøydXXX for at du før være med likevel
Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Da må jeg si en jeg veldig fornøyd med -0,1 kg.
Var kanskje ikke så mye, men var hvertfall ikke +
Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august
-0,2 med tante, det er utrolig bra![]()
Vil nok ikke klare hver dag i september på grunn av mye reising