Skravletråd

Tja svenske råvarer ihvertfall og mens vi står og venter i pass kontrollen drømmer jeg om cola zero og vann [emoji23]
Har de ikke Cola Zero i Egypt?
Jeg vil isåfall ALDRI dra dit

Har de ikke Cola Zero i Egypt?
Jeg vil isåfall ALDRI dra dit
Egentlig jo men nå sleit jeg veldig med å finne brus jeg kunne drikke og endte ofte opp med Pepsi diet om de hadde noe, men var til tider noen butikker som hadde cola zero og første gang det er så ille da [emoji853]

Jeg skal være med på et sykkelprosjekt, forskningsprosjekt gjennom jobb. Så nå skal jeg måles, veies og teste kondis [emoji51][emoji51][emoji51] gruer meg litt men håper dette er sparket jeg trenger for å bruke kroppen mer i hverdagen.

Jeg skal være med på et sykkelprosjekt, forskningsprosjekt gjennom jobb. Så nå skal jeg måles, veies og teste kondis [emoji51][emoji51][emoji51] gruer meg litt men håper dette er sparket jeg trenger for å bruke kroppen mer i hverdagen.

Så moro da![emoji1] det er jo super motivasjon!

God motivasjon det da [emoji4]

God motivasjon det da [emoji4]
Ja, helt til jeg skulle kroppsscannes og måtte si at eeeeeh, skal vel ikke ta røntgen nå. Så nå skal de vurdere til i morgen om jeg får lov til å være med, prosjektet varer jo i ni måneder ;) men skal uansett sykle!

Ja, helt til jeg skulle kroppsscannes og måtte si at eeeeeh, skal vel ikke ta røntgen nå. Så nå skal de vurdere til i morgen om jeg får lov til å være med, prosjektet varer jo i ni måneder ;) men skal uansett sykle!
Æsj da! Håper du får være med allikevel.

Æsj da! Håper du får være med allikevel.
Jeg og! Burde jo være interessant å se hvordan en gravid klarer seg med sykling i hverdagen. Men skjønner jo at det kanskje blir litt risky for deres del og.

Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Da må jeg si en jeg veldig fornøyd med -0,1 kg.
Var kanskje ikke så mye, men var hvertfall ikke +

Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august

Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Da må jeg si en jeg veldig fornøyd med -0,1 kg.
Var kanskje ikke så mye, men var hvertfall ikke +

Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august
Det går nedover. Jeg syns det er bra! :)

Back
Topp