Er fornøyd med det jeg også, bare 4,7 kg til målDet går nedover. Jeg syns det er bra!![]()
Og så skal jeg seg hva jeg gjør.
Litt til eller prøve å stabilisere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fornøyd med det jeg også, bare 4,7 kg til målDet går nedover. Jeg syns det er bra!![]()
Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Da må jeg si en jeg veldig fornøyd med -0,1 kg.
Var kanskje ikke så mye, men var hvertfall ikke +
Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august
Det er jo utrolig bra, gratulerer med fantastisk resultatBle helt satt ut da jeg gikk på vekta i dag. -1,5 kg på en uke! Er nok det at man naturlig vil gå ned i vekt når man ammer og spiser normalt. Men jeg har til og med skeiet ut en hel del i helgen. Så jeg er veldig overrasketHar også vært litt mer i aktivitet men ikke så voldsomt mye.
Ble helt satt ut da jeg gikk på vekta i dag. -1,5 kg på en uke! Er nok det at man naturlig vil gå ned i vekt når man ammer og spiser normalt. Men jeg har til og med skeiet ut en hel del i helgen. Så jeg er veldig overrasketHar også vært litt mer i aktivitet men ikke så voldsomt mye.
De er det, det er også forventetStrålende bra begge deler!!!!!!
De siste kiloene er jo litt extra seige.
Lykke til!!!
Blir forresten ingen veiing på meg neste uke.
Drar til Trondheim på onsdagen, og direkte til Trysil fra Gardermoen når jeg langer på fredag ettermiddag.
Er ikke hjemme igjen før søndag
Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august
Ble helt satt ut da jeg gikk på vekta i dag. -1,5 kg på en uke! Er nok det at man naturlig vil gå ned i vekt når man ammer og spiser normalt. Men jeg har til og med skeiet ut en hel del i helgen. Så jeg er veldig overrasketHar også vært litt mer i aktivitet men ikke så voldsomt mye.
Jeg veier meg kun en gang i måneden nå på stabilisering. Men lan oppsummere med en ok uke. Trent 3 ganger og gått lang rolig tur med venninne en gang i tillegg. Og kjører litt mer fokus på styrke/oppstramming. Spist brukbart sunt i uken - litt utskeielser i helgen.
Nå blir det weekend tur og "leva livet" denne helgen. København med mannen![]()
-0,2 med tante, det er utrolig braDagens veiing sa -0,2 kg[emoji1] sakte men sikkert...ihvertfall sakte[emoji23]
Tante på besøk da, håper det forklarer litt[emoji28]
Vil nok ikke klare hver dag i september på grunn av mye reisingDet er flott med minus på vekta uansett[emoji1]
Og godt jobbet med skritt![emoji1][emoji122]
For varmt og er ikke så glad i den de har der nede [emoji6]Da hadde jeg valgt te![]()
Viktigste er at det ikke er pluss og kjempe bra jobbet med skrittene [emoji16]Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Trenger ikke veie seg hver uke [emoji6] er jo en mnd siden jeg veide meg pga ferie og jeg mener at man skal holde seg til en vekt [emoji4]Blir forresten ingen veiing på meg neste uke.
Drar til Trondheim på onsdagen, og direkte til Trysil fra Gardermoen når jeg langer på fredag ettermiddag.
Er ikke hjemme igjen før søndag
Godt med minus når hun er på besøk da [emoji16]Dagens veiing sa -0,2 kg[emoji1] sakte men sikkert...ihvertfall sakte[emoji23]
Tante på besøk da, håper det forklarer litt[emoji28]