Skravletråd

Ble helt satt ut da jeg gikk på vekta i dag. -1,5 kg på en uke! Er nok det at man naturlig vil gå ned i vekt når man ammer og spiser normalt. Men jeg har til og med skeiet ut en hel del i helgen. Så jeg er veldig overrasket :D Har også vært litt mer i aktivitet men ikke så voldsomt mye.

Ok, litt for mye god mat forrige helg, og ut med noen damer i går kveld.
Da må jeg si en jeg veldig fornøyd med -0,1 kg.
Var kanskje ikke så mye, men var hvertfall ikke +

Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august

Strålende bra begge deler!!!!!!
De siste kiloene er jo litt extra seige.
Lykke til!!!

Jeg veier meg kun en gang i måneden nå på stabilisering. Men lan oppsummere med en ok uke. Trent 3 ganger og gått lang rolig tur med venninne en gang i tillegg. Og kjører litt mer fokus på styrke/oppstramming. Spist brukbart sunt i uken - litt utskeielser i helgen.
Nå blir det weekend tur og "leva livet" denne helgen. København med mannen :rolleyes:

Ble helt satt ut da jeg gikk på vekta i dag. -1,5 kg på en uke! Er nok det at man naturlig vil gå ned i vekt når man ammer og spiser normalt. Men jeg har til og med skeiet ut en hel del i helgen. Så jeg er veldig overrasket :D Har også vært litt mer i aktivitet men ikke så voldsomt mye.
Det er jo utrolig bra, gratulerer med fantastisk resultat :)
Forresten var det du som lå på en 5-6.000 skritt om dag selv om du triller en del?
Er det mobilen eller slik klokke du bruker?
Dersom det er klokke vil den ikke telle like godt når du holder i vognen og triller (av erfaring).
Prøv å legge den i jakke/bukselommen

Så herrrlig:D Grattis!!!! Klart du får litt drahjelp med ammingen men mye av det er din egen innsats :p
Lykke til videre!!! Tipper dette ga deg motivasjonsboost:D

Last edited:

Klarte forresten å komme over 10.000 skritt hver eneste dag i august, totalt 553.821 skritt i august

Det er flott med minus på vekta uansett[emoji1]
Og godt jobbet med skritt![emoji1][emoji122]

Det er jo strålende!![emoji1]

Jeg veier meg kun en gang i måneden nå på stabilisering. Men lan oppsummere med en ok uke. Trent 3 ganger og gått lang rolig tur med venninne en gang i tillegg. Og kjører litt mer fokus på styrke/oppstramming. Spist brukbart sunt i uken - litt utskeielser i helgen.
Nå blir det weekend tur og "leva livet" denne helgen. København med mannen :rolleyes:

Kos deg masse i vakre København[emoji173]️

Viktigste er at det ikke er pluss og kjempe bra jobbet med skrittene [emoji16]

Blir forresten ingen veiing på meg neste uke.
Drar til Trondheim på onsdagen, og direkte til Trysil fra Gardermoen når jeg langer på fredag ettermiddag.
Er ikke hjemme igjen før søndag
Trenger ikke veie seg hver uke [emoji6] er jo en mnd siden jeg veide meg pga ferie og jeg mener at man skal holde seg til en vekt [emoji4]

Back
Topp