Du vet du er nybakt mamma når..

Når du sitter i sofaen med baby på fanget mens huset ser ut som et bomba horehus, men du kan ikke gjøre noe annet enn å ha baby på fanget fordi han skriker som en stukken gris når du legger han ned
 
Eller når baby gulper på genseren din, men du bare tørker opp med en annen del av genseren og fortsetter dagen. Blir jo mer gulp allikevel [emoji23]
 
Når du sitter i sofaen med baby på fanget mens huset ser ut som et bomba horehus, men du kan ikke gjøre noe annet enn å ha baby på fanget fordi han skriker som en stukken gris når du legger han ned

Bæresele har virkelig hjulpet meg med akkurat dette. Da blir mini med på tøyvask, klesbretting, rydding, brødskivesmøring osv. Litt tungvint men da får jeg gjort bittelitt ihvertfall [emoji5]
 
Når du sitter i sofaen med baby på fanget mens huset ser ut som et bomba horehus, men du kan ikke gjøre noe annet enn å ha baby på fanget fordi han skriker som en stukken gris når du legger han ned

Enige med ToGo[emoji5] skaff deg bæretøy!! Jeg har en caboo close jeg kan sende deg [emoji8]
 
Enige med ToGo[emoji5] skaff deg bæretøy!! Jeg har en caboo close jeg kan sende deg [emoji8]

Han er ikke så glad i bæretøy [emoji30] har en liten kolikk gutt som skriker fælt stakkar. I går skreik han i 12 timer i strekk med kun noen minutter hvile. Er heeeelt utslitt
 
Last edited:
Når du sitter i sofaen med baby på fanget mens huset ser ut som et bomba horehus, men du kan ikke gjøre noe annet enn å ha baby på fanget fordi han skriker som en stukken gris når du legger han ned

Her har også bæresjal hjulpet på slik at jeg får gjort litt, men ikke alt jeg får gjort med han på magen
 
Han er ikke så glad i bæretøy [emoji30] har en liten kolikk gutt som skriker fælt stakkar. I går skreik han i 12 timer i strekk med kun noen minutter hvile. Er heeeelt utslitt

Litt avsporing fra tråden, men har du prøvd å kutte melkeprodukter fra kostholdet ditt? Min gråt og vred seg av smerte døgnet rundt. Melkefritt kosthold fikk virkning allerede etter et døgn. Nå er hun en smørblid baby med bare normal urolighet om kvelden og litt aua på morgenen om hun ikke får rapet skikkelig ila natten. [emoji4]
 
Litt avsporing fra tråden, men har du prøvd å kutte melkeprodukter fra kostholdet ditt? Min gråt og vred seg av smerte døgnet rundt. Melkefritt kosthold fikk virkning allerede etter et døgn. Nå er hun en smørblid baby med bare normal urolighet om kvelden og litt aua på morgenen om hun ikke får rapet skikkelig ila natten. [emoji4]

Han får erstatning :) men det hjelper ikke å kutte ut melkeprotein dessverre
 
Du tror du har full kontroll på alle avtaler, men har endt med å dobbel og trippelbooke deg [emoji23]
 
9f222018611aba96ce750340bcc04229.jpg


(Når det går en halv dag før du oppdager at du kun har kledd på deg den ene sokken)
 
Last edited:
Når du ikke klarer å konsentrere deg om en samtale og må si hææææ hele tiden.

Glemmer stadig hvem pupp du ga fra sist (må gå med strikk rundt den jg brukte sist)

Lommeboka og bilnøklene er bestandig borte.
Og når du flyr rundt i din egen lille verden. Heia Ammetåka

Det med strikk var genialt, spør gubben elr den jeg var med sist amming om hvilken pupp jeg brukte sist [emoji23][emoji23]
 
Når du er så stolt av at du har klart å lage taco uten pause, at du nesten ikle bryr deg om at du ikke får spist den fordi lillegutt vil ha pupp [emoji23]
 
Når du gråter når du ser på bilder fra sykehuset. Hvor har tiden blitt av. Mini har jo vokst så fort [emoji23] han er 4,5 uke bare. [emoji23]

Ååå kjenner til den!! Skulle ønske man kunne stoppe tiden litt! Det går altfor fort[emoji24]


Kjenner meg såå igjen i dette! Dette er nok siste babyen også, så kjenner det godt inni hjertet[emoji175] men åh som vi koser oss, og så er de jo små enda[emoji4]
 
Når tissestrålen treffer deg og renner nedover bena dine når mini ligger på stellebordet.
 
... Når du føler deg dritfin fordi du fikk dusje og du bare går i helt vanlig jeans og t-skjorte og ikke kun truse og ammesingleten som du har sovet i de siste 4 nettene.

... Når du skriver meldinger på mobilen med en hånd.
 
... Når du føler deg dritfin fordi du fikk dusje og du bare går i helt vanlig jeans og t-skjorte og ikke kun truse og ammesingleten som du har sovet i de siste 4 nettene.

... Når du skriver meldinger på mobilen med en hånd.
signerer disse;)
 
Når det er helt normalt å sitte med puppene ute til tørking mens man ser på TV
 
Når du plutselig oppdager at du har babybæsj i håret

Når du går med Smokk i munn pga manglende armkapasitet
 
Back
Topp