Du vet du er nybakt mamma når..

En tråd i 'Juli 2017' startet av Julilykke-17, 25 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Når du er stuptrøtt og skrubbsulten, men har kun tid til en av tingene [emoji42]

Når maten er kald og tørr når du endelig får tid til å spise

2. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Ååå så godt vi er flere:hilarious:

• Liker Liker x 2
  3. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Når du sitter i bilen å venter på at baby skal våkne. Jeg skal på IKEA men VET at når baby våkner så skal han ha mat [emoji23]

• Liker Liker x 1
  4. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Av gammel vane i kveld, etter dusjen, så tar jeg på meg joggebuksa og en vid tshorte. BH blir liggende igjen på badet, for jeg lekker jo ikke melk fra puppene! Ettersom gubben tresker i kveld, så koser jeg meg med ost og kjeks. Setter på åndenes makt fra opptak, blir litt redd.... vel- d starter tydeligvis udrivningen min av melk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] stor ring på en grå tshorta [emoji23] meeeen går mann og skifter av den grunn? Neinei- godt med ost og kjeks, bare spise opp først! [emoji23] dusje før jeg legger meg igjen vel! [emoji23]

• Morsom Morsom x 2
    • Liker Liker x 1
  5. ToGo Glad i forumet

Når du ikke aner hvilken dag det er [emoji170]

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  6. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Når du JUUUUUBLER fordi du har kjøpt inn en ny pysjbukse. [emoji16][emoji16][emoji16]

7. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Når alt tar minst dobbelt så labg tid som før, så du blir strålende fornøyd av å få gjort husarbeid, eller rekke en timeavtale!

8. mariann85 Blir kjent med forumet

Når du skal blande saft å glemmer glasset. Satte på vannet å sto å helte safta i vasken!! forstod ikke hvorfor glasse ikke blei fullt..

Når du skal legge på plass kjøkkenhåndkle å grytekluta å ende me å kaste dei i søppla

• Morsom Morsom x 1
  9. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

IMG_0347.jpg

• Morsom Morsom x 5
  10. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Når du starter kaffimaskinen, men glemmer å sette kopp under. Stod og så på at halve kaffien rant utover kjøkkenbenken før jeg kobla hva feilen var:hilarious:

• Liker Liker x 2
  11. hønemarimor Flørter med forumet

Når du får en telefon fra politistasjon, hvor de lurer på om du har mista lommeboka. Men ikke oppdaget det og aner egentlig ikke hvor du hadde den sist og må svare "kanskje, sannsynligheten for det er stor"

• Morsom Morsom x 1
  12. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Når du låser huset og garasjen og går avsted, kommer 500m ned i veien så ringer mannen. Han står i garasjen og kommer seg ikke ut:hilarious::hilarious:

• Liker Liker x 4
    • Morsom Morsom x 3
  13. hønemarimor Flørter med forumet

Hahahaha den var fin:laughing025

14. hønemarimor Flørter med forumet

15. hønemarimor Flørter med forumet

16. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Litt usikker på om det er meg eller han som gleder seg mest til ammetåka letter!

17. hønemarimor Flørter med forumet

Tenker det skal bli greit for dere begge :happy: Her gleder vi oss til den går over!!

Del denne siden