Du vet du er nybakt mamma når..

En tråd i 'Juli 2017' startet av Julilykke-17, 25 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Når klesvasken blir mye større, ikke pga babyen, men for at du lekker melk og får våteflekker ca i puppehøyde på klærne

• Liker Liker x 2
  2. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Når du har lært deg å sove i sittende stilling med tresmak i rumpa [emoji23]

• Liker Liker x 3
  3. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Når du er glad for at du endelig hadde tid til å dusje. Setter deg fornøyd ned på sofaen for å slappe av og innser plutselig at du kanskje hadde glemt å skylle av sjampooen [emoji23] skjedde med meg igår - heldigvis hadde jeg skylt den av! Men jeg kunne faktisk ikke huske det [emoji38]

• Liker Liker x 5
    • Morsom Morsom x 1
  4. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Når du spiser middag og stusser over den rare fargen på ene hånda di, og innser at du glemte å vaske hendene etter forrige bleieskift hvor du ble bæsja på. Ooog at det er bortimot tre timer siden...

• Liker Liker x 2
  5. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Når du gleder deg til puppene skal bli herdet for amming....!
    Og når du gleder deg til meste dusj, som du ikke aner når blir..!
    Når du planlegger en gåtur med bikkja 9 måneder frem i tid...!
    Når du jubler for babygulp, fordi d betyr at du endelig har mer enn nok med melk!! [emoji16]

• Liker Liker x 5
  6. hønemarimor Flørter med forumet

Når du ikke klarer å konsentrere deg om en samtale og må si hææææ hele tiden.

Glemmer stadig hvem pupp du ga fra sist (må gå med strikk rundt den jg brukte sist)

Lommeboka og bilnøklene er bestandig borte.
    Og når du flyr rundt i din egen lille verden. Heia Ammetåka

• Liker Liker x 2
  7. Iskrem Elsker forumet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Når selv flekkene på klærne har fått flekker.

Det blir naturlig å sette fra seg morsmelk i andre sine kjøleskap.

Når håndmelking er en del av dusjerutinen!

• Liker Liker x 2
  8. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Strikk rundt puppen?? (Ser for seg gummistrikk rundt nippelen:hilarious:) Jeg glemmer også hvilken pupp som var sist i bruk i ett sett, så jeg klemme r og tar på for å finne den slappeste:rolleyes:

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  9. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

IMG_0196.jpg

Følte denne passet bra nå [emoji23]

• Liker Liker x 13
    • Morsom Morsom x 3
    • Enig Enig x 1
  10. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

- Når du glemmer bilnøkkelen i vognen som ligger i bilen og mannen er på jobb med sin nøkkel.

- Når alle andre har rene klær (og kropp), men ikke du

- Når klokken plutselig er 16 og du ikke helt vet hva du har gjort hele dagen

- Når du går på butikken og handler, og kommer hjem uten varene som ligger igjen på handlebåndet [emoji23]

• Liker Liker x 6
  11. Narnia88 Flørter med forumet

Når du går i medisinskapet for å få tatt allergitabletter, og først på vei til butikken tjue minutter senere innser at det var paracet du tok.................

• Morsom Morsom x 1
  12. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Når du prøver å låse opp husdøra, men ikke får det til. Du kjenner irritasjonen stige og prøver igjen og igjen, og innser på forsøk nr 10 at du står og trykker på bilnøkkelen

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 2
  13. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Når du plutselig bryter ut i latter fordi du tenkte på noe morsomt babyen gjorde.

Når du ser babyen din inn i øynene og får gledestårer.

Når du har mistet oversikten over dag og dato for dagene er ganske like.

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 1
  14. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Når du har vært på et kjøpesenter i over to timer, og treffer en bekjent som påpeker at du har på deg genseren bak-fram.

Når du bare har tatt på deg den ene kontaktlinsa.. forklarte jo tåkesynet jeg hadde:hilarious:

• Morsom Morsom x 2
  15. ToGo Glad i forumet

Når du gleder deg til å gå på do. Der får jeg i det minste 2 min helt alene ;)

• Liker Liker x 1
  16. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Når d å rekke å barbere leggene er ukens store mål! [emoji23]

• Liker Liker x 1
  17. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Du gir fra deg en uroligbaby for at noen andre skal gå og vugge på han, men du blir stående igjen og vugge videre [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  18. ToGo Glad i forumet

Ordet prompebæsj har blitt et helt alminnelig ord i hverdagen. "Har han bæsja ordentlig, eller var det kun prompebæsj?[emoji23]"

• Liker Liker x 1
  19. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Når gubben klager over ballespreng... faktisk... viste ikke det var en diagnose engang...

20. ToGo Glad i forumet

Når du må tenke deg om for å huske hva mini heter ;) vi bestemte navn for ikke lenge siden ;)

Del denne siden