Du vet du er nybakt mamma når..

Når du ammer om natten og vekker mannen så han kan legge babyen i vugga igjen, men oppdager at babyen allerede ligger i vugga. Du har rett og slett bare drømt at du ammet! Bokstavelig talt ammetåke!
 
Når du går en tur alene uten baby til butikken og plutselig får et anfall av "jegharglemtbabypåbutikkenpanikk" når du er på veg hjem.. [emoji85] omg, hodet henger snart ikke med lenger [emoji12]
 
Når du ammer om natten og vekker mannen så han kan legge babyen i vugga igjen, men oppdager at babyen allerede ligger i vugga. Du har rett og slett bare drømt at du ammet! Bokstavelig talt ammetåke!

Dette minner meg om da mannen skulle opp og gi henne flaske. Når han kommer tilbake så spør jeg: har du bært henne ut av rommet? Han svarer: hva mener du? Hun har spist, blitt skiftet på og blitt rapet. Ligger jo ved siden av deg.

Hadde visst gått 45 min allerede [emoji28] jeg var sikker på at jeg duppet av i 5 min [emoji23]

Når du klarer å ta feil stelleveske på helsestasjon ("alle" har kiwi vesken) [emoji23] skjønte ikke hvorfor mobilen lå i en annen lomme. To sek senere roper mannen på meg og sier at jeg har tatt feil veske [emoji23] jeg som til og med hadde hengt nøkkelring på min for at den skulle skille seg ut. I tillegg en rød drikkeflaske som stakk ut. Hjalp det? Nope! [emoji23]
 
Når du gråter når du ser på bilder fra sykehuset. Hvor har tiden blitt av. Mini har jo vokst så fort [emoji23] han er 4,5 uke bare. [emoji23]

Ååå kjenner til den!! Skulle ønske man kunne stoppe tiden litt! Det går altfor fort[emoji24]
 
Dette minner meg om da mannen skulle opp og gi henne flaske. Når han kommer tilbake så spør jeg: har du bært henne ut av rommet? Han svarer: hva mener du? Hun har spist, blitt skiftet på og blitt rapet. Ligger jo ved siden av deg.

Hadde visst gått 45 min allerede [emoji28] jeg var sikker på at jeg duppet av i 5 min [emoji23]

Når du klarer å ta feil stelleveske på helsestasjon ("alle" har kiwi vesken) [emoji23] skjønte ikke hvorfor mobilen lå i en annen lomme. To sek senere roper mannen på meg og sier at jeg har tatt feil veske [emoji23] jeg som til og med hadde hengt nøkkelring på min for at den skulle skille seg ut. I tillegg en rød drikkeflaske som stakk ut. Hjalp det? Nope! [emoji23]

Haha! Huff!
 
Når en buse på puppen er normalt... enda mer normalt er også å tørke av buser fra lillegutt på buksa fordi gulpekluten ligger utenfor rekkevidde!

når du tror d er tirsdag, og du oppdager d er torsdag....
Når du egentlig blir litt forbanna på samboer som sier haner trøtt[emoji49]
 
Når en buse på puppen er normalt... enda mer normalt er også å tørke av buser fra lillegutt på buksa fordi gulpekluten ligger utenfor rekkevidde!

når du tror d er tirsdag, og du oppdager d er torsdag....
Når du egentlig blir litt forbanna på samboer som sier haner trøtt[emoji49]
Signerer den siste der :wideyed: Altså, hvis han er trøtt, hva i all verden er det jeg er da? :wacky:
 
Signerer på den siste jeg og! 3t søvn og 21t våkent. Tror mannen hadde stupt jeg [emoji23]
Mannen min hadde klart lite søvn dårlig...han pleier få 7-10 timer søvn sammenhengende;jeg får 2-3 hvis jeg er heldig! Og han klager når han kommer hjem at han er trøtt;og legger seg titt og ofte til på sofaen for å sove...å hvem må passe på lillebror og storesøster? Jo; Moi![emoji3]hehehe...han hadde daua av så lite søvn;så ja! Damer! Vi er overmennesker[emoji3][emoji3]
 
Nå er jo vi nybakte mammaen drevet av hormoner som gjør at når vi sovner så har vi en veldig dyp søvn slik at vi ikke trenger så mange timer for å fungere :) så hos oss er det en selvfølge at pappaen får sove så mye han vil (han sover på eget rom).
 
Nå er jo vi nybakte mammaen drevet av hormoner som gjør at når vi sovner så har vi en veldig dyp søvn slik at vi ikke trenger så mange timer for å fungere :) så hos oss er det en selvfølge at pappaen får sove så mye han vil (han sover på eget rom).

Kroppen min har glemt å utsondrer det hormonet! [emoji23] jeg er så trøtt til tider at jeg ikke fikser å formulere en setning slik at samboer forstår den [emoji23]
 
Nå er jo vi nybakte mammaen drevet av hormoner som gjør at når vi sovner så har vi en veldig dyp søvn slik at vi ikke trenger så mange timer for å fungere :) så hos oss er det en selvfølge at pappaen får sove så mye han vil (han sover på eget rom).

Enig i at pappa bør få sove på natten. Min mann legger seg hos meg og mini og legger seg på et annet rom senere hvis det blir for mye uro når mini våkner for mat. Pappa må jo tidlig opp uansett hvordan natten blir, mens jeg og mini kan jo sove til 11 hvis vi ikke har fått nok søvn på natten. Mannen min er veldig flink til å hjelpe meg med mini ellers i døgnet og i helgene på natten.
 
Nå er jo vi nybakte mammaen drevet av hormoner som gjør at når vi sovner så har vi en veldig dyp søvn slik at vi ikke trenger så mange timer for å fungere :) så hos oss er det en selvfølge at pappaen får sove så mye han vil (han sover på eget rom).

Jeg kjenner også at jeg fungerer bedre med en mann som er opplagt [emoji12] forventer ingenting av han om natta (bortsett fra hjelp med eldre søsken da[emoji6])
 
Kroppen min har glemt å utsondrer det hormonet! [emoji23] jeg er så trøtt til tider at jeg ikke fikser å formulere en setning slik at samboer forstår den [emoji23]
Samme her! Jeg greier ikke fullføre setninger jeg hsr begynt på, henter meg mat som jeg glemmer å spise, legger bilnøklene i kjøleskapet etc.. er jo et under at ungen vår får mat og bleieskift med tålig jevne intervaller:hilarious:
 
..når du kjenner enorm mestringsfølelse og GLEDE over å endelig ha klart å dusje uten at babyen avbryter den med hylskriking.

..når du leser avisen og drikker kaffi, og begynner å lekke melk fordi du koser deg så fælt at utdrivingsrefleksen starter:hilarious::wacky:
 
Back
Topp