XuperBs vei mot familieforøkelse

Rosa??  :wideyed: :nailbiting: Dere er jaggu drevne på å spotte streker. Syns bare jeg ser en svak grå en. :p

Jeg kommer til å våkne kl 4 inatt med testetrang. :eek:

Jepp! :D Og jeg har til og med blitt ganske kresen på streksynet ift hva jeg var :hilarious:

Jepp! :D Og jeg har til og med blitt ganske kresen på streksynet ift hva jeg var :hilarious:

Jeg er rådårlig på streker. Ser de jo nesten ikke før de er like sterke som kontrollstreken liksom. :laughing002

Men. Tør jeg ryke på en digital allerede i morgen? Ikm, men er jo bare 10 dpo. Jeg har 3 stk digitale liggende. Eller vente til tirsdag, siden ikm kan være da?

Jeg er rådårlig på streker. Ser de jo nesten ikke før de er like sterke som kontrollstreken liksom. :laughing002

Men. Tør jeg ryke på en digital allerede i morgen? Ikm, men er jo bare 10 dpo. Jeg har 3 stk digitale liggende. Eller vente til tirsdag, siden ikm kan være da?
Jeg ville nok tatt en strimmel i første omgang :)

Tror nok det bare er tullestreker ja...
_20170828_061902.JPG
_20170828_062024.JPG

Jeg synes jeg ser noe på den øverste, men kanskje mer grå enn rosa? Veldig usikker! Klarer du å spare opp noen timer og ta ny?

Var vanskelig å fange streken på bilde. Er jo noe der, men syns også det ser grått ut. 3.5 time siden jeg var på do nå, tror jeg klarer å spare til iallefall 4 t urin. :p

Sist syklus begynte jeg å spotte på dag 26, dvs idag, så spent nå. Om jeg hadde el når jeg tror så blir iallefall lf normal denne gangen også. Det er da en liten trøst. :)

Bikka såvidt 4 t før jeg måtte gi meg. Dårlig selskapsblære. :p

Må vel bare innse at jeg er en av de som blir plaga med skygger på testene. Var sånn forrige pp også, dukka opp noe som flere her så (ikke like tydelige som disse da, men som sagt annen type test).

_20170828_101509.JPG

_20170828_101941.JPG

Tok selvsagt en digital også i morges, før jeg rakk å tenke meg om. Selvsagt kom det opp ikke gravid. :p *svak*

Last edited:
Hmmm... ser jo ikke såå lovende ut :( Men det er jo fortsatt tidlig, da, jeg testet negativt 11 dpo i mitt første svangerskap!

Hmmm... ser jo ikke såå lovende ut :( Men det er jo fortsatt tidlig, da, jeg testet negativt 11 dpo i mitt første svangerskap!

Nei, og jeg mangler jo alt av symptomer jeg hadde sist, som ømme bryst og metallsmaken (den dukka vel opp 10 dpo den da, men allikevel). Det har uansett da bare vært tullestreker til nå da, for om det hadde vært reell babystrek så skulle de blitt sterkere liksom.

Skjønner ikke at jeg gidder å ha forhåpninger når jeg vet at det er litt vel mye som lager hindringer for en graviditet. Eneste som funker her er jo svømmerne til mannen liksom. :shifty:

Etter at testen har tørket:

_20170828_130329.JPG

Så blir ikke noe sterkere nei. Testepause imorgen tror jeg, så får vi se på onsdag da. Om lf fortsatt er 2 dager lengre denne gang har jeg ikm da. Ev hatt el senere, men håper det er lf som er lengre igjen.

Er forøvrig kvalm og uvel idag, men tror det er dagen derpå etter travel helg med lite søvn. Er iallefall ikke innbilt for jeg er rimelig sikker på at tr kommer. Har til og med fylt ut pre-op skjemaet nå. Rekker en pp til før operasjon, og regner med det da er prøvepause ei stund etterpå. Passer godt med bryllupsplanene det. Men blir jo pensjonist før jeg blir mor i dette tempoet. :rolleyes:

Oi!! Hva skjer her??? :O skulle innom og sende deg et hjerte [emoji173] håper dette ikke er tulletester og at tr holder seg langt unna [emoji173][emoji173][emoji173] heia heia!

Oi!! Hva skjer her??? :O skulle innom og sende deg et hjerte [emoji173] håper dette ikke er tulletester og at tr holder seg langt unna [emoji173][emoji173][emoji173] heia heia!

:Heartred Håper også det, selv om jeg misa helt troa når det ikke var sterkere strek på dagens tester. Jeg ser jo nesten ikke streken lengre, ikke at jeg så den så tydelig i utgangspunktet. Streken jeg så flytta nemlig på seg haha! Så spørs om jeg bare er en som får skyggestreker på alt som er av tester da. *sukk*

Skal prøve å vente med ny test til onsdag, men jeg vet nå ikke helt hvordan den planen kommer til å gå ... :pompus:

En liten test i morgen for vår del, kanskje? :angel5

Jeg har sluppet min indre testetøs løs så jeg kan like greit teste til tr kommer. Rekker jo bare en pp til før operasjon og prøvepause uansett så må bruke opp testene som nærmer seg utløpsdato. :p

Irriterende med utydelig svar! Kunne ønske at man bare visste det når man var gravid... At storetåa ble grønn feks, hadde vært så mye enklere :p

Ja, hadde vært veldig greit!

Så kjedelig at streken ikke var sterkere i dag :( Jeg håper til siste slutt uansett! ❤️

Syns dagens til og med er svakere, men kan være skuffelsen som tolker de sånn. :p

_20170829_063900.JPG

Back
Topp