XuperBs vei mot familieforøkelse

Ai ai! Jeg ser på dagens! Hvor mange dpo?

Ser jo absolutt noe på den! Håper det er baby og ikke skygge ❤️❤️❤️

Uuæææh, jeg syns jeg så noe jeg også. Men, jeg hadde jo skygge forrige pp også så er ikke så sikker på den. Spent på morgendagens test!

Må visst ha det, for jeg ser på dagens også! :p

Jeg skimter også noe idag. :nailbiting: Så den uten å måtte vri og vende på testen og. Men, syns den ser grå ut.

Ai ai! Jeg ser på dagens! Hvor mange dpo?

Du også?? :nailbiting: Jeg er 9 dpo, kan være 8 eller 10 også (neppe 10 da, enten 9 eller kortere).

Spent på morgendagens test altså. Tror det bare er min sedvanlige skygge. Men ble da litt spennende. Spotter ikke enda heller, men har hatt mye utflod siste par dagene. Ikke pleid å ha så mye mellom el og tr. Men ingen symptomer i det hele tatt.

Jeg skimter også noe idag. :nailbiting: Så den uten å måtte vri og vende på testen og. Men, syns den ser grå ut.

Du også?? :nailbiting: Jeg er 9 dpo, kan være 8 eller 10 også (neppe 10 da, enten 9 eller kortere).

Spent på morgendagens test altså. Tror det bare er min sedvanlige skygge. Men ble da litt spennende. Spotter ikke enda heller, men har hatt mye utflod siste par dagene. Ikke pleid å ha så mye mellom el og tr. Men ingen symptomer i det hele tatt.

Åå, jeg håper sånn for deg ❤️ Økt utflod var mitt første symptom denne gangen, selv om jeg pleier å ha noe utflod mellom EL og tr.

Håper og venter spent på videre testing. Ser strek.

Åå, jeg håper sånn for deg ❤️ Økt utflod var mitt første symptom denne gangen, selv om jeg pleier å ha noe utflod mellom EL og tr.

Åh. Men, jeg har null niks nada av andre symptomer da...

Håper og venter spent på videre testing. Ser strek.

Tror nesten jeg ryker på en ikveld *host*

Her er det bare å krysse fingrene for morgendagens test, ser jeg :D

Ev kveldens. Klarer neppe å vente til i morgen. Noen får jo sterkere test på kveldstid osv. :angel4

Åh. Men, jeg har null niks nada av andre symptomer da...

Tror nesten jeg ryker på en ikveld *host*

Ev kveldens. Klarer neppe å vente til i morgen. Noen får jo sterkere test på kveldstid osv. :angel4
Krysser fingrene!!!

Har du forresten sett på den etter fristen?

Man ser da vel ikke på testene etter fristen? :wideyed:

Joda, klart det. Ble ikke noe klokere. :p Og heller ikke av kveldstesten, men klarte ikle dy meg. Dessuten utløper testene snart så de må brukes. *host*
_20170827_213130.JPG

Min var i hvert fall helt blenda først, men da jeg sjekket den en halvtime senere var det noe der. Neste morgen var det svake, men tydelige streker på testene. Åh, spennende!!

Bildene er tatt innafor 5 minutter. Har ikke kommet noe tydeligere strek etter fristen egentlig. Spørs om det bare er lurestreker. Får svaret iløpet av uka, selv om jeg helst ville hatt det nå med en gang. :p

Testen fra i morges, bildet er tatt nettopp:
_20170827_215643.JPG

Syns streken flytter på seg også, stirret for lenge på dem. :p

Og på bildet av den ikveld syns jeg at jeg ser 3 streker. :laughing021

Det skal jo ikke ha noe å si, men for meg ble den mer synlig etter fristen når jeg var gravid, mens den mnd før ikke endret seg etter fristen. Jeg tenker at hvis det ikke er lurestrek, så burde det bli synlig utslag i morgen :smiley-angelic001

Det skal jo ikke ha noe å si, men for meg ble den mer synlig etter fristen når jeg var gravid, mens den mnd før ikke endret seg etter fristen. Jeg tenker at hvis det ikke er lurestrek, så burde det bli synlig utslag i morgen :smiley-angelic001

Lurestrekene mine forrige mnd ble sterkere etter fristen, så jeg tar ingenting for gitt før jeg har en tydelig rosa strek. :p Disse har jo blitt noe tydeligere, men ikke sånn at jeg ser en markant forskjellig. Håper på et klarere svar imorgen. Tror ca 90 % på lurestreker og har 10 % håp. :p

Her er det i hvert fall tydelig rosa strek! Krysser alt jeg har ❤️

Rosa??  :wideyed: :nailbiting: Dere er jaggu drevne på å spotte streker. Syns bare jeg ser en svak grå en. :p

Jeg kommer til å våkne kl 4 inatt med testetrang. :eek:

Back
Topp