XuperBs vei mot familieforøkelse

Ja, jeg syns virkelig det spretter frem folk som er gravide, eller som plutselig har fått barn (i går dukka det opp et lykkelig familiebilde på FB, og jeg ante ikke at hun var gravid en gang). Har ikke fått dato, står på venteliste men de sa noe om senest et eller annet oktober (siste halvdel). Så venter og venter.

Håper det går kjapt :)

Håper du har bedre dager.

Takk dere. :Heartred

Det går bra altså. Er i bedre form enn på lenge osv. Men jeg har ingen tro på at det går før etter operasjon, og kanskje må vi ha hjelp. Det blir derfor litt for tungt å være like aktiv her når det ryr inn med positive tester og folk som lykkes i pp 1-3. Fint for dem, men litt for sårt for meg. :shifty:

Det går bra altså. Er i bedre form enn på lenge osv. Men jeg har ingen tro på at det går før etter operasjon, og kanskje må vi ha hjelp. Det blir derfor litt for tungt å være like aktiv her når det ryr inn med positive tester og folk som lykkes i pp 1-3. Fint for dem, men litt for sårt for meg. :shifty:

Så godt at du føler deg bedre <3
Skjønner veldig godt at det ikke er så gøy med forum når du vet at sjansene ikke er så gode før operasjon, og med en haug av prøvere som såvidt har tåa innafor forumet før det klaffer. Jeg håper så veldig at du får time til operasjon snart, og at det snart blir ny spire. Klem

Skjønner veldig godt at det ikke er så gøy med forum når du vet at sjansene ikke er så gode før operasjon, og med en haug av prøvere som såvidt har tåa innafor forumet før det klaffer. Jeg håper så veldig at du får time til operasjon snart, og at det snart blir ny spire. Klem

Takk. :)

Har fått time i midten av oktober. Så vi prøver nå og en pp til, så blir det vel prøvepause til i desember. Passer egentlig bra med tanke på bryllup i juli. Da kræsjer ikke en ev. termin med det.

Vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til med operasjon og alt som skal skje fremover.

Skjønner det veldig godt. Du er ikke alene om å slite med deg for tiden.
Håper tiden går fort til operasjon og at det gjør susen!

Tenker på deg.
Mange som står på topp på lista over "hvem sin tur" det er til å bli gravid nå...

Takk for at dere tenker på meg. Jeg har det fint altså, og å roe ned forumbruken har gjort godt. Hjelper å ha fått dato for operasjon, og å være i gang med bryllupsplanlegging + at det er aktive dager med mye som skjer. :)

Tenker på deg.
Mange som står på topp på lista over "hvem sin tur" det er til å bli gravid nå...

Ja, vi er mange der - og særlig på listen "bli gravid og gå helt til termin". :Heartred Håper det går bedre med deg også.

Takk for at dere tenker på meg. Jeg har det fint altså, og å roe ned forumbruken har gjort godt. Hjelper å ha fått dato for operasjon, og å være i gang med bryllupsplanlegging + at det er aktive dager med mye som skjer. :)

Ja, vi er mange der - og særlig på listen "bli gravid og gå helt til termin". :Heartred Håper det går bedre med deg også.
Definitivt mange på den listen ja, føy til "alt går bra"....

Det går opp og ned. Har vært travelt i det siste så får se når jeg etter hvert får et par roligere dager på rad.
kan tenke meg det hjelper med alle planene som skal legges og alt som skjer ja. Hjelper også å vite datoen for operasjon og sånne ting. Og bryllupet! nok å holde på med og en fin ting å se frem til.

Så bra at du har det bra og at det går litt bedre nå som du har noe å forholde deg til samt noe å få tankene litt over på! :)

God helg :)

Så bra at du har det bra og at det går litt bedre nå som du har noe å forholde deg til samt noe å få tankene litt over på! :)

God helg :)

Takk, og god helg til deg også. :)

Jeg som ikke skulle teste før over ikm røyk utpå idag. 6-8 dpo (mest sannsynlig 7 og på utvanna urin. Er ikke så mye å se på testen nei. Merkelig. :laughing002
_20170825_104048.JPG

Du sa det.. Følt på det samme i det siste :(

Og spennende med dpo, testing og nye håp ❤️

Jeg skimter noe jeg da men! :eek:

Godt utvikla streksyn? :p

Du sa det.. Følt på det samme i det siste :(

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig, både å bli gravid og dernest at dwt skal gå bra hele veien...

Testa idag og, fortsatt like blenda. Er vel 8 dpo, men kan være 7-9. Ikke noe symptomer utover det som er vanlig i dpo-land uansett.

_20170826_065901.JPG
_20170826_064025.JPG

Dagens:
_20170827_045818.JPG

Ser jo absolutt noe på den! Håper det er baby og ikke skygge ❤️❤️❤️

Back
Topp