Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så bra med lenger lutealfase. Fin temp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra med lenger lutealfase. Fin temp.
Om du ikke er gravid er lengre lutefase en god begynnelse i hvertfallHåper på spire
![]()
Kom friskt blod nå, så da går jeg inn i pp6. Da blir det uten el tester og temping ei stund, for nå begynner det å bli litt vel mye besettelse over prøvingen. Nå kjenner jeg kroppen min godt så vi prøver ikke helt i blinde. Temping og slikt tas opp igjen etter laparaskopi og hysteroskopi. Litt pause nå, uten å sette prøvingen på hold.
Høres lurt ut med en pause fra temping og el-tester hvis det blir mer stress enn nyttig. Så satser vi på at august blir din måned der spira sitter som et skudd!![]()
Er ikke at det er så stress, men jeg blir så opphengt i det. Prøve å se hvordan det er å slippe litt på kontrollen. Helt siden dødfødselen har jeg slitt med at jeg vil bli gravid med en gang, nesten litt panisk. Føler tiden raser fra meg og prøvingen er nesten det eneste jeg har tenkt på. Så prøve å ikke fore det trollet ei stund, til skuldrene kommer mer ned.![]()
Ja skjønner hva du mener! Har kjent en del på den følelsen jeg også, en slags desperasjon på å bli gravid så fort som overhodet mulig. Har heldigvis klart å roe meg ned litt, og håper det ikke går helt over stokk og stein når vi skal starte prøvinga. Men ja, sikkert lurt å prøve og ikke tenke så altfor mye på det, selv om det er supervanskelig!![]()
Pause kan være fint av og tilVi får krysse fingrene for at det er det som skal til
![]()
[emoji173]
[emoji173][emoji173]
Klem

Har du testet igjen?
Hmm, får håpe det bare er en uskyldig blødning da og at en liten spire har festa segTakk dere!
En dag over ikm. Kom endel ganske friskt blod på papiret i går kveld. Men ingenting i innlegg. Har heller Ikke vært noe på papiret siden igår. Drøyer besøket sitt skjønner jeg.![]()
Hvordan går det?![]()
Går bra, har bare tatt ferie fra hele den akademiske prøvinga, forum og hele pakka. Litt godt.Kommer ikke til å ta opp temping og sånt igjen før etter laparaskopien og hysteroskopien, føler liksom ikke det er noe poeng i å gå all in når sjansen er så liten. Tror nok polyppen er den som er verst nå, og jeg gleder meg til den er borte. Nå spottet jeg jo i 4-5 dager før mens, så 4 dager mensblødning etterfulgt av 2 dager spotting. Ikke noe gøy! Jeg har jo pleid å starte med spotting dagen før mens, men ikke så mange dager som de siste periodene her.
Og sånn ellers så popper det opp gravide venninner, slektninger og fandens oldemor rundt meg, med babyshower og hele pakka. Kjenner det stikker mer enn det burde enda, særlig når jeg vet vi har så dårlige odds før etter operasjon. Men bare å bite tennene sammen og pushe seg igjennom det. Babyshower blir nok det tyngste kjenner jeg, godt jeg har litt tid på meg til å kvinne meg opp.![]()
Det skjønner jeg!
Jeg forstår virkelig at det er vanskelig, altsåOgså føles det som om ekstra mange blir gravide i en sånn situasjon. Har du fått dato for operasjon ennå? Håper det går fort, eventuelt at det skjer et lite mirakel i mellomtiden
![]()