Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler veldig med degGir opp hele greia.![]()
Skulle ønske jeg hadde et magisk babystøv jeg kunne drysse på deg Skjønner deg godt, god pause fine duTar pause igjen. Har sletta alle apper og skal bare prøve å glemme hele prøvingen. Gjøre som sist, og så heller vente med testing til jeg går på overtid. Jeg får tydeligvis skygger på alt av tester innen tidsfristen så tidlig testing skaper jo bare falske forhåpninger her. Kjedelig, men sånn er det nå bare.
Heihei. For en sterk historie, huff håper det ordner seg når du har en pause å får det litt på avstand og kan slappe av. Krysser fingrene jeg!Gir opp hele greia.![]()
Tar pause igjen. Har sletta alle apper og skal bare prøve å glemme hele prøvingen. Gjøre som sist, og så heller vente med testing til jeg går på overtid. Jeg får tydeligvis skygger på alt av tester innen tidsfristen så tidlig testing skaper jo bare falske forhåpninger her. Kjedelig, men sånn er det nå bare.
Så hyggelig med oppdatering fra deg
Skjønner godt at prøvetida må være utrolig tung nå
Sender en klem og håper at en ny spire likevel ikke er så langt unna
Masse lykke til med ny hund![]()

En liten oppdatering herfra. Jeg er antageligvis 1 DPO i dag, på siste PP før operasjon. Føler det er litt fånyttes å prøve, men å være avholden er jo ikke noe alternativ heller liksom.Har ikke kalkulert noe mtp samleie, men bare gått etter lysten og orken. Ble ikke aksjer på EL-dagen om den var i går da, for fredagskvelder så er vi helt skutt begge to. Kan også hende egget slipper i løpet av helga, men tror det allerede har sluppet. Begynner jo å kjenne igjen tegnene veldig godt.
Ellers så har jeg hatt fine dager, trimmet mye, vekta begynner endelig å peke nedover - og alt er i grunn ganske greit sånn bortsett fra dette prøver-livet. Jeg kjenner jeg er ganske bitter og sint over at ikke bare skal jeg ha problemer med å bli gravid, når jeg først blir det så klarer ikke den banna kroppen å bære barnet fremt til termin en gang. Sorgen over det vi har mistet er ikke så stor, men jeg syns det er blytungt å ikke ha blitt gravid enda - og mest sannsynlig ikke få noen positiv test før til neste år. Nå forsvinner jo minst en pp med operasjonen (opereres rundt el-tider), og jeg tror nok beskjeden blir IVF. Har en uggen følelse på det, så noen 2018-baby har jeg gitt opp håpet på. Blir ikke noe tidlig-testing her heller, for jeg får jo skyggestreker på alt, og det falske håpet orker jeg ikke enda en runde av.
Vi planlegger en hund nr 3 da. Litt lettere det enn babylaging, selv om det også er litt av en venteprosess hvor en venter på løpetid, vellykket parring og om det kommer valper. Nå er vi på det siste, venter og ser om tispa er drektig og at det kommer valper. Jeg har i grunn en dårlig følelse der også nå, men.![]()
Krysser fingrene for at den sitter denne PP, men hvis ikke så er det jo heldigvis ikke så alt for lenge til operasjon når denne PP er ferdig. Krysser fingrene for at dere skal klare det uten IVF, men det viktigste er jo at dere når målet deres
Så koselig med ny hund da! Veldig greit å få flere ting man må bruke tankene på, og med en valp så får man jo absolutt kjørt seg, så da blir forhåpentligvis ventetiden/prøvetiden litt enklere
Hvordan hunder har dere? Skal dere ha valp i samme rase?