Rosa?? ![]()
Dere er jaggu drevne på å spotte streker. Syns bare jeg ser en svak grå en.
Jeg kommer til å våkne kl 4 inatt med testetrang.![]()
Jepp!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rosa?? ![]()
Dere er jaggu drevne på å spotte streker. Syns bare jeg ser en svak grå en.
Jeg kommer til å våkne kl 4 inatt med testetrang.![]()

Jepp!Og jeg har til og med blitt ganske kresen på streksynet ift hva jeg var
![]()

Jeg ville nok tatt en strimmel i første omgangJeg er rådårlig på streker. Ser de jo nesten ikke før de er like sterke som kontrollstreken liksom.
Men. Tør jeg ryke på en digital allerede i morgen? Ikm, men er jo bare 10 dpo. Jeg har 3 stk digitale liggende. Eller vente til tirsdag, siden ikm kan være da?
Jeg synes jeg ser noe på den øverste, men kanskje mer grå enn rosa? Veldig usikker! Klarer du å spare opp noen timer og ta ny?
Jeg synes jeg ser noe på den øverste, men kanskje mer grå enn rosa? Veldig usikker! Klarer du å spare opp noen timer og ta ny?
Hmmm... ser jo ikke såå lovende utMen det er jo fortsatt tidlig, da, jeg testet negativt 11 dpo i mitt første svangerskap!

Oi!! Hva skjer her??? :O skulle innom og sende deg et hjerte [emoji173] håper dette ikke er tulletester og at tr holder seg langt unna [emoji173][emoji173][emoji173] heia heia!
Håper også det, selv om jeg misa helt troa når det ikke var sterkere strek på dagens tester. Jeg ser jo nesten ikke streken lengre, ikke at jeg så den så tydelig i utgangspunktet. Streken jeg så flytta nemlig på seg haha! Så spørs om jeg bare er en som får skyggestreker på alt som er av tester da. *sukk* 
En liten test i morgen for vår del, kanskje?![]()
Irriterende med utydelig svar! Kunne ønske at man bare visste det når man var gravid... At storetåa ble grønn feks, hadde vært så mye enklere![]()
Så kjedelig at streken ikke var sterkere i dagJeg håper til siste slutt uansett!
![]()