>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Var veldig godt [emoji169] Men alt var tull i natt.Det var nok godt for deg[emoji8]
Gjesper og er trøtt. Men sovner aldri liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig godt [emoji169] Men alt var tull i natt.Det var nok godt for deg[emoji8]
Takk[emoji173]️ er bedre utover dagen og på kvelden. Så føler meg fin nå. Får håpe det går helt over snart så jeg får trena og holdt huset i ordengod tror strikkekondisen da
![]()
Pusser ikke opp noe nå. Herlig det også [emoji14] Selv om behovet er absolutt på plass da.Hei damerVi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter
![]()
Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blirHeldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer
Flere som pusser opp soverom eller noe annet i hus/leilighet/hage osv?
Glemte husmøte
Lei påfuglgarn. Ikke en gang strikka masse å det er pinne nr 9 liksom. Men fy jeg likte ikke strikke denne. Men ferdig skal den bli. Svigermor skal få til jul !
Myk er den da [emoji14]![]()
Fargen kommer ikke helt frem. Men det er stålgrå og natur. Veldig herlige farger daDen så nydelig ut[emoji1][emoji173]️
Jeg tittet på bilder og innser at jeg har snytt mellomste for sekken.
Jeg sa at eldste sparte sekken til skolestart
Og brukte bhg sekken før. Så det har hun gjort
Jeg har bilde av ham utenfor skolen 4. August 2014, første dag på sfo. Med Skolesekk.
Vi har fått IKEA pickuppoint, men det har jeg ikke brydd meg med. Men vi får IKEA sånn om....en del år...
Pusser ikke opp noe nå. Herlig det også [emoji14] Selv om behovet er absolutt på plass da.
Drømte det lille jeg sov i natt, at vi pussa opp kjøkken da [emoji14]

Godt å bli ferdig med påbegynt.Ja deilig å ikke ha det over seg nå tenker jeg. Men her var vi begynt og hadde bestemt oss før vi fant ut jeg var gravid
Hehe! Da drømte vi det samme, men kjøkkenet her skal ikke gjøres noe med før om noen få år.![]()
Hei damerVi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter
![]()
Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blirHeldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer
Satse på du snart er tipptopp igjen[emoji2]
Vi har et opphold mellom oppussing nå, men begynner vel på badet i november... Totalrenovering :/Hei damerVi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter
Hehe santHaha ja. Sier noe der. Minste har sikkert 30 selv... Halvparten blir gjerne brukt...
Pusset opp over flere år her og holder delvis på endaHei damerVi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter
God hvilI senga igjen. Når man sovner endelig i 6 tiden og klokka piper 0700. Lite gøy.
Neinei. Fått skrevet litt på leketrådene da. Men det er for rolig her. Får prøve å sove litt jeg.
Natta [emoji1]
Hvem trenger vel søvn ? [emoji21]
God morgen alle sammen