Skravletråd AUGUST!

Greit med en rolig kveld nå da[emoji4] og sikkert noen som var rimelig spente på morgendagen[emoji4]

Vil tro det flagrer noen sommerfugler ja.

Skolen er hun jo godt kjent med etter et par uker på sfo, og var på skolen senest i dag i bursdagsselskap.

Men SKOLE er nå noe annet da. Unervisning. Timer. Bøker. Lekser.

Jeg er markant mindre opptatt av det selv denne gangen, men skolestart skal markeres. Hun får velge middag. Og valgte pannekaker med bacon.

Men først er det selve skolen. SKOLESEKKEN og et hele.

Har ikke vært på ikea helt enda altså. Men de der standard kallax hyllene. 4x4. Kjøpe 3 skuffeinnretninger og 4 bokser pluss en knallgul hylle. Alt annet hvitt. Og svarte bokser er planen :D
Høres bra ut :) Mye ålreit på IKEA

Godt og komme seg litt ut og få andre inntrykk selv om det krever sitt[emoji4]
Det har jeg[emoji4] skulle bare sett at været hadde vært litt bedre så vi fikk plukka litt blåbær bare.
Ja, jeg trenger det. Blir tullete av å gå hjemme så mye. Jaa, den ser jeg. Regna?

Lei påfuglgarn. Ikke en gang strikka masse å det er pinne nr 9 liksom. Men fy jeg likte ikke strikke denne. Men ferdig skal den bli. Svigermor skal få til jul !

Myk er den da [emoji14]
665fdb4452c1431b63bc0c8ac775089e.jpg

Lei påfuglgarn. Ikke en gang strikka masse å det er pinne nr 9 liksom. Men fy jeg likte ikke strikke denne. Men ferdig skal den bli. Svigermor skal få til jul !

Myk er den da [emoji14]
665fdb4452c1431b63bc0c8ac775089e.jpg
Ser myk ut. Men ekkelt å strikke i

Veldig masse. Skulle gjerne tatt mye mer også [emoji23]
Vi har en god del fra IKEA. Bodde 15 minuttet unna i etableringsfasen vår... Bor desverre 4-5 timer unna nå. Ellers vet jeg hvor mye hadde blitt kjøpt.

Nei. Gjorde ikke det. For var så ødelagt på mange måter med spying og migrene at jeg ikke orka noe stress utenom.

Men klaga til legen, jm og alle jeg kjente [emoji23]

Gode sko da !

Den ser jeg, har i grunn nok andre ting å tenke på.

Vil tro det flagrer noen sommerfugler ja.

Skolen er hun jo godt kjent med etter et par uker på sfo, og var på skolen senest i dag i bursdagsselskap.

Men SKOLE er nå noe annet da. Unervisning. Timer. Bøker. Lekser.

Jeg er markant mindre opptatt av det selv denne gangen, men skolestart skal markeres. Hun får velge middag. Og valgte pannekaker med bacon.

Men først er det selve skolen. SKOLESEKKEN og et hele.

Det er noe med det, at selv om man er vant til bygget og alt så er settingen en helt annen[emoji4] Husker enda følelsen før første skoledag, og vi hadde førskolegruppe en dag i uka på skolen. Så hadde jo vært der mye.
Lykke til i morra[emoji2]

Ja, jeg trenger det. Blir tullete av å gå hjemme så mye. Jaa, den ser jeg. Regna?

Det er det man blir, og det hjelper heller ikke på. Håper du fikk kosa deg og at du ikke får lide for det nå[emoji4]
Ja, kom nesten 40 mm bare i går[emoji85] vi får satse på en tur til uka[emoji4]

Jeg tittet på bilder og innser at jeg har snytt mellomste for sekken.

Jeg sa at eldste sparte sekken til skolestart
Og brukte bhg sekken før. Så det har hun gjort

Jeg har bilde av ham utenfor skolen 4. August 2014, første dag på sfo. Med Skolesekk.

Back
Topp