Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb og personalmøteGod morgen alle sammen! Hva bringer dagen?
Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter![]()
Sovet Godt?God morgen
Mhm veldigDårlig natt du også?
Er den mye bedre å strikke med?Langmo genseren er egentlig i påfugl den også, men glad jeg byttet ut med dobbel Erle istedet.
Så skjønn [emoji7]Vis vedlegget 230996 Skulle jo tro skoene var kjøpt med kjolen. Wee søta[emoji173]️
Dritt da [emoji90]Mhm veldig
Vis vedlegget 230996 Skulle jo tro skoene var kjøpt med kjolen. Wee søta![]()
Mhm synes detDritt da [emoji90]
Mhm bare liteSovet Godt?
Så skjønn [emoji7]
Takk takkSå skjønn
Er den mye bedre å strikke med?
Haha ja. Sier noe der. Minste har sikkert 30 selv... Halvparten blir gjerne brukt...Takk takk[emoji173]️ har så masse kjoler. Må få brukt før hun vokser fra de
![]()
Hahaha får kjenne etter neste gang. Ble jo nysgjerrig nåSyns det! Genseren blir riktignok litt smalere, og ermene skulle nok vært justert maskeantallet for de ble tettsittende. Men garnet er deilig og mykt. Og ikke så æsjete som påfugl [emoji6]
Hahaha får kjenne etter neste gang. Ble jo nysgjerrig nå
Heeelt greit. Ikke favoritt. Men koselig når en går.
3.5 time var mer enn nok for meg. Da måtte jeg også innom mamma i nabolaget for paracet pga hodet. Er nesten 50 stk på treffet [emoji14]
Heldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer Joooda det er det. Og så å si alle barna er i alder tripp trapp tresko. Bare eldste sin alder er de 6 stk. Og minste er de vel også rundt 6 stk. Også er det alle aldre mellom de to og ned til inni mager endaKoselig med så stor familie[emoji1]
Ja. Ble vekka halv 11. Så skal ikke klage [emoji14]