Skravletråd AUGUST!

Er den mye bedre å strikke med?

Syns det! Genseren blir riktignok litt smalere, og ermene skulle nok vært justert maskeantallet for de ble tettsittende. Men garnet er deilig og mykt. Og ikke så æsjete som påfugl [emoji6]

Syns det! Genseren blir riktignok litt smalere, og ermene skulle nok vært justert maskeantallet for de ble tettsittende. Men garnet er deilig og mykt. Og ikke så æsjete som påfugl [emoji6]
Hahaha får kjenne etter neste gang. Ble jo nysgjerrig nå

Heeelt greit. Ikke favoritt. Men koselig når en går.

3.5 time var mer enn nok for meg. Da måtte jeg også innom mamma i nabolaget for paracet pga hodet. Er nesten 50 stk på treffet [emoji14]

Koselig med så stor familie[emoji1]

Hei damer :) Vi driver med oppussing hjemme og kjenner jeg gleder meg til å nerme oss slutten for disse prosjektene før de nye starter :wtf:

Elsker å pusse opp, men kjenner det begynte å bli tungt å hjelpe mannen til større magen blir :yuck: Heldigvis er formen på topp, så skal hjelpe til så lenge jeg klarer :D

Flere som pusser opp soverom eller noe annet i hus/leilighet/hage osv?

Koselig med så stor familie[emoji1]
Joooda det er det. Og så å si alle barna er i alder tripp trapp tresko. Bare eldste sin alder er de 6 stk. Og minste er de vel også rundt 6 stk. Også er det alle aldre mellom de to og ned til inni mager enda :)

I senga igjen. Når man sovner endelig i 6 tiden og klokka piper 0700. Lite gøy.

Back
Topp