Jupp.God kveld[emoji4] Har dere hatt en fin helg?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp.God kveld[emoji4] Har dere hatt en fin helg?
Glemte husmøteHåper du kom i mål[emoji2]
Greit med en rolig kveld nå da[emoji4] og sikkert noen som var rimelig spente på morgendagen[emoji4]
Høres bra utHar ikke vært på ikea helt enda altså. Men de der standard kallax hyllene. 4x4. Kjøpe 3 skuffeinnretninger og 4 bokser pluss en knallgul hylle. Alt annet hvitt. Og svarte bokser er planen![]()
Ja, jeg trenger det. Blir tullete av å gå hjemme så mye. Jaa, den ser jeg. Regna?Godt og komme seg litt ut og få andre inntrykk selv om det krever sitt[emoji4]
Det har jeg[emoji4] skulle bare sett at været hadde vært litt bedre så vi fikk plukka litt blåbær bare.
Ja ganske finHar det
Du da?
Huff, Stakars. Dren i øret?Dren og muligens falske mandler
Har fryktelig mye Ikea selv..Høres bra utMye ålreit på IKEA
Begynner å bli litt her og [emoji14]Har fryktelig mye Ikea selv..
Det stemmerHuff, Stakars. Dren i øret?
Mindre og mindre herBegynner å bli litt her og [emoji14]
Veldig masse. Skulle gjerne tatt mye mer også [emoji23]Høres bra utMye ålreit på IKEA
Ser myk ut. Men ekkelt å strikke iLei påfuglgarn. Ikke en gang strikka masse å det er pinne nr 9 liksom. Men fy jeg likte ikke strikke denne. Men ferdig skal den bli. Svigermor skal få til jul !
Myk er den da [emoji14]![]()
Vi har en god del fra IKEA. Bodde 15 minuttet unna i etableringsfasen vår... Bor desverre 4-5 timer unna nå. Ellers vet jeg hvor mye hadde blitt kjøpt.Veldig masse. Skulle gjerne tatt mye mer også [emoji23]
Nei. Gjorde ikke det. For var så ødelagt på mange måter med spying og migrene at jeg ikke orka noe stress utenom.
Men klaga til legen, jm og alle jeg kjente [emoji23]
Gode sko da !
Jupp.
Du da?
Vil tro det flagrer noen sommerfugler ja.
Skolen er hun jo godt kjent med etter et par uker på sfo, og var på skolen senest i dag i bursdagsselskap.
Men SKOLE er nå noe annet da. Unervisning. Timer. Bøker. Lekser.
Jeg er markant mindre opptatt av det selv denne gangen, men skolestart skal markeres. Hun får velge middag. Og valgte pannekaker med bacon.
Men først er det selve skolen. SKOLESEKKEN og et hele.
Ja, jeg trenger det. Blir tullete av å gå hjemme så mye. Jaa, den ser jeg. Regna?