Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Rainstorm

Flørter med forumet
Hei :)

Jeg er helt fersk prøver for første gang og syns dette er såå spennende! Jeg er redd for å mase hull i hodet til samboeren og derfor tenkte jeg at det kanskje var lurt å finne noen å skravle anonymt med på nett:smiley-ashamed008

Jeg er akkurat ferdig med et pillebrett og har lastet ned en app som sier at jeg har IKM 17 september. Liker ikke den appen så godt forresten, noen som har tips til gode apper? :)

Jeg må inrømme at jeg ikke føler meg som en ordentlig prøver enda siden den neste uka er "trygg" uansett, og er spent på når det virkelig gå opp for meg :)

Håper noen har lyst til å skravle med meg ;) :happy093
 
Jeg er prøver for første gang. Vært gjennom første prøveperiode med IKM i morgen, men bare negative gtester. Så regner løpet som kjørt denne mnd [emoji53]

Jeg bruker "Life" og er veldig fornøyd med den. Brukt den i over 1 år pga uregelmessige menssykluser.
 
Hei :greet025

Kjedelig med uregelmessige sykluser, men da kan det jo fortsatt være et lite håp denne mnd hvis du har hatt uregelmessige sykluser eller? :)
Jeg har gått på p piller i over 10 år, så aner ikke hvordan syklusen min vil være.
Det er faktisk den appen jeg har, men synest den er litt tungvindt å bruke :)
 
Heisann! Nokså fersk her også! Er snart ferdig med 2.pp, men føles helt nytt enda. Har ikm på fredag, så venter i spenning [emoji52] Disse dpo-dagene er treige altså!

Kjekt å ha noen å skravle med. Kan ikke mase høl i hue på mannen heller [emoji23] jeg bruker forresten appen Flo og er ganske fornøyd med den. Hvilken er det du er misfornøyd med?

Lykke til fruflis! Krysser fingrene! Har du noen tegn på at tr er i anmarsj da?
 
Er vår første pp på barn nr 2:) har veldig uregelmessige sykluser for tiden, forrige syklus var på 45. Nå er jeg vel på syklusdag 42. Tok test i dag og syns jeg skimter to streker på billigtesten, men på digital var den negativ :/
f2d802ba4af6c1ec24aeef54b36cd809.jpg
 
Last edited:
Heisann! Nokså fersk her også! Er snart ferdig med 2.pp, men føles helt nytt enda. Har ikm på fredag, så venter i spenning [emoji52] Disse dpo-dagene er treige altså!

Kjekt å ha noen å skravle med. Kan ikke mase høl i hue på mannen heller [emoji23] jeg bruker forresten appen Flo og er ganske fornøyd med den. Hvilken er det du er misfornøyd med?

Lykke til fruflis! Krysser fingrene! Har du noen tegn på at tr er i anmarsj da?

Så gøy med flere som vil skravle : D Spennende med snart IKM, skjønner godt at tiden går seint da. Håper det har klaffet for dere :D
Takk for tips, da skal jeg sjekke ut den :)
Den heter life, kan ikke helt sette fingen på hva jeg er misfornøyd med egentlig, synes bare den er litt tungvindt og hadde liksom forventet litt mer info og sånn.
 
Rimelig fersk prøver her også.
Ny mann, og prøver på nr3.
De to jeg har fra før satt på første forsøk med xen, så dette med negative tester er nytt for meg.
Har vel fått estimert fra sykehuset at mine sjangser for å bli gravid er mindre etter at de svidde av slimhinnene i livmor for noen år siden.

Lykke til!
 
Jeg er på prøve-periode 3 nå, føler meg ganske så fersk! Har en datter fra før som blir 7 år! Så er jo en stund siden sist!:angelic:
Jeg bruker appen Flo, er ganske fornøyd med den ;)
 
Hei :greet025

Kjedelig med uregelmessige sykluser, men da kan det jo fortsatt være et lite håp denne mnd hvis du har hatt uregelmessige sykluser eller? :)
Jeg har gått på p piller i over 10 år, så aner ikke hvordan syklusen min vil være.
Det er faktisk den appen jeg har, men synest den er litt tungvindt å bruke :)

Åååå, så det er Life du er misfornøyd med? Jeg har prøvd meg på Flo og Fertility Friend, men ender alltid tilbake til Life [emoji85]

Jeg gikk også på P-piller i over 10 år (12 år), og var spent på det med syklusen etter P-pille stopp. De sier jo at det kan ta litt tid før syklusen faller på plass, men nå er jeg snart på 2. året etter P-pille, så har konstatert at syklusen er svært uregelmessig. Skal til gynekolog i november (altfor lenge å vente [emoji849]). Syklusen er på alt fra 33 - 72 dager.

Fikk positiv EL-test lørdag for to uker siden, og negativ søndagen. La inn noen ekstra aksjer på søndagen, og venter IKM i morgen. Men bare fått negative tester uten antydning til strek [emoji53] Men er jo fortsatt håp helt frem til TR kommer [emoji16][emoji1360]
 
Heisann! Nokså fersk her også! Er snart ferdig med 2.pp, men føles helt nytt enda. Har ikm på fredag, så venter i spenning [emoji52] Disse dpo-dagene er treige altså!

Kjekt å ha noen å skravle med. Kan ikke mase høl i hue på mannen heller [emoji23] jeg bruker forresten appen Flo og er ganske fornøyd med den. Hvilken er det du er misfornøyd med?

Lykke til fruflis! Krysser fingrene! Har du noen tegn på at tr er i anmarsj da?

Ja, i dag har jeg merket typiske tr-symptomer. Så skal ikke se bort ifra at den kommer i morgen/mandag. Men er jo fortsatt håp frem til TR banker på døren [emoji16] Dagene i DPO-land går svæææært tregt ja! [emoji849] Blir spennende å se hva neste helg bringer for deg [emoji2]
 
Rimelig fersk prøver her også.
Ny mann, og prøver på nr3.
De to jeg har fra før satt på første forsøk med xen, så dette med negative tester er nytt for meg.
Har vel fått estimert fra sykehuset at mine sjangser for å bli gravid er mindre etter at de svidde av slimhinnene i livmor for noen år siden.

Lykke til!

Kan jeg spørre hva som gjorde at du måtte svi av slimhinnene i livmor? Lykke til!!
 
Helt fersk selv, dvs, begynner prøving i september...
Har womenlog pro, og den virker veldig grei å bruke. Det den kalkulerer stemmer greit med jeg har lagt inn og hvordan kroppen er :)
 
Er vår første pp på barn nr 2:) har veldig uregelmessige sykluser for tiden, forrige syklus var på 45. Nå er jeg vel på syklusdag 42. Tok test i dag og syns jeg skimter to streker på billigtesten, men på digital var den negativ :/
f2d802ba4af6c1ec24aeef54b36cd809.jpg

Hei til deg også[emoji1309][emoji5]
Kjedelig med uregelmessige sykluser, håper det har klaffet likevell[emoji5] Syns jeg kan ane en svak svak strek, krysser fingrene for det[emoji5]
Hvor lenge før IKM kan man egentlig få positiv test?
 
Rimelig fersk prøver her også.
Ny mann, og prøver på nr3.
De to jeg har fra før satt på første forsøk med xen, så dette med negative tester er nytt for meg.
Har vel fått estimert fra sykehuset at mine sjangser for å bli gravid er mindre etter at de svidde av slimhinnene i livmor for noen år siden.

Lykke til!

Heisann[emoji1309][emoji4]
Hvor lenge har dere prøvd?
Skjønner at man kanskje forventer ekstra å få positiv test fort når man har fått det flere ganger tidligere. Håper det klaffer for dere snart[emoji5]

Er det forresten noen som vil forklare meg hvordan man siterer flere i samme svar?
 
Åååå, så det er Life du er misfornøyd med? Jeg har prøvd meg på Flo og Fertility Friend, men ender alltid tilbake til Life [emoji85]

Jeg gikk også på P-piller i over 10 år (12 år), og var spent på det med syklusen etter P-pille stopp. De sier jo at det kan ta litt tid før syklusen faller på plass, men nå er jeg snart på 2. året etter P-pille, så har konstatert at syklusen er svært uregelmessig. Skal til gynekolog i november (altfor lenge å vente [emoji849]). Syklusen er på alt fra 33 - 72 dager.

Fikk positiv EL-test lørdag for to uker siden, og negativ søndagen. La inn noen ekstra aksjer på søndagen, og venter IKM i morgen. Men bare fått negative tester uten antydning til strek [emoji53] Men er jo fortsatt håp helt frem til TR kommer [emoji16][emoji1360]

Kjipt når det ikke går seg til med syklusen, 72 dager må jo føles kjempelenge![emoji53]
Hvis du bor nært der du skal til gynekolog kan du jo ringe inn og si at du kan komme på kort varsel dersom noen avbestiller, hvis det er aktuellt for deg. Vet man kan gjøre det noen steder i helsevesenet hvertfall[emoji4]

Åh, du bruker eggløsningstester ja, da vet du vel ganske nøyaktig når IKM skal være ja, er ikke helt inne på alt dette syklusgreiene enda jeg.
 
Helt fersk selv, dvs, begynner prøving i september...
Har womenlog pro, og den virker veldig grei å bruke. Det den kalkulerer stemmer greit med jeg har lagt inn og hvordan kroppen er :)

Heisann[emoji5][emoji1309]
Takk for tips, tror jeg må laste ned de dere har anbefalt og se hvilken jeg liker best[emoji5]
Lykke til med prøvingen når den starter[emoji4]
 
Hei til deg også[emoji1309][emoji5]
Kjedelig med uregelmessige sykluser, håper det har klaffet likevell[emoji5] Syns jeg kan ane en svak svak strek, krysser fingrene for det[emoji5]
Hvor lenge før IKM kan man egentlig få positiv test?

Tusen takk :D forrige gang så fikk jeg positiv graviditetstest/ svak strek ved 8-9 dpo :D
 
Back
Topp