MA

Ringte furst nå. Hcg på 3400. Det er alt for lavt. Min teori er at utviklingen stoppet rundt tiden hjerte skulle begynne å slå, kroppen produserer fortsatt litt hcg da jeg har plommesekken. Da er det bare å vente på at kroppen skal forstå eller om jeg får cytotek for å sette i gang prosessen. Noen her med erfaring ?
 
(Jeg mener såklart 7+4, som er på fredag). Det eneste jeg kan tenke er at jeg har hatt EL maks sent, (noe som er rart for jeg har hatt stabile sykluser) at svømmerene har levd maks lange, og at egget har festet seg maks sent. PLUSS, at hjertet har ligget skult for ultralyden. Dersom alt dette på en eller annen måte stemmer - er jeg gravid. Hvis ikke er det en MA. Legen sa at hcg-en kunne stige litt etter at embryoet var dødt. Jeg føler legen er litt 50/50.

Hvordan er dine Hcg-målinger da?
Ringte furst selv, greidde ikke vente.. hcg var på 3400 var 6+2 i går da den ble målt.. Det lover ikke bra, kunne stemt om jeg var en uke kortere på vei. Men jeg testet som nevnt positivt 26.07 med cbd
 
Ringte furst nå. Hcg på 3400. Det er alt for lavt. Min teori er at utviklingen stoppet rundt tiden hjerte skulle begynne å slå, kroppen produserer fortsatt litt hcg da jeg har plommesekken. Da er det bare å vente på at kroppen skal forstå eller om jeg får cytotek for å sette i gang prosessen. Noen her med erfaring ?

Huff, så trasig.. Håpte i det lengste for deg[emoji21] Jeg var igjennom det samme i fjor- da fikk jeg komme inn på sykehuset for en ekstra sjekk (hadde vært på tul på privatklinikk), bare for å være 100% sikker. Jeg ville ha cytotek for å bare bli ferdig med det. Jeg var så fryktelig kvalm også, og det føltes bare vondt å hale det mer ut. Klem til deg[emoji173]️
 
Huff, så trasig.. Håpte i det lengste for deg[emoji21] Jeg var igjennom det samme i fjor- da fikk jeg komme inn på sykehuset for en ekstra sjekk (hadde vært på tul på privatklinikk), bare for å være 100% sikker. Jeg ville ha cytotek for å bare bli ferdig med det. Jeg var så fryktelig kvalm også, og det føltes bare vondt å hale det mer ut. Klem til deg[emoji173]️

Ja, syns jeg burde få en ultralyd for en dobbelsjekk. Betaler dyrt for de private ultralydene, 1100 kr helt nøyaktig. Når ikke kroppen reagerer med å blø, blir jeg usikker på veien videre. Jeg orker ikke å gå lenge sånn som dette. Stor psykisk belasting selv om jeg ikke er mer enn 6 uker på vei[emoji17] Takk for gode ord, det varmer [emoji173]️
 
Her er det vanlig prosedyre at man bli henvist videre til sykehuset. Kan du ikke ringe de du var på ultralyd hos, og be om en slik henvisning?
 
Her er det vanlig prosedyre at man bli henvist videre til sykehuset. Kan du ikke ringe de du var på ultralyd hos, og be om en slik henvisning?

Hun nevnte noe om henvisning etter hvert som prøvesvar foreligger. Om ikke hun ringer meg snart, ringer jeg henne.
 
Sender deg en stor klem! [emoji173][emoji173] hvis ikke du får henvisning fra der du var på ul kan fastlegen din sende deg videre. Jeg dro rett fra legekontoret til sykehuset for ul i april da jeg blødde og mistet, fastlegen ringte inn for meg en henvisning.

Masse lykke til, håper det viser seg at alt står bra til [emoji173]
 
Sender deg en stor klem! [emoji173][emoji173] hvis ikke du får henvisning fra der du var på ul kan fastlegen din sende deg videre. Jeg dro rett fra legekontoret til sykehuset for ul i april da jeg blødde og mistet, fastlegen ringte inn for meg en henvisning.

Masse lykke til, håper det viser seg at alt står bra til [emoji173]

Jordmor ringte meg i stad. Hun vil fortsatt ikke avskrive graviditeten helt. Hun mente hcg var greit og utelukker ikke at jeg er kortere på vei. Men jeg kan med sikkerhet stadfeste eggløsningen. Å testet positivt nøyaktig 10 dager etterpå. Hun vil ha meg en uke kortere på vei, det er jo ikke mulig å teste positivt så tidlig med en cbd..Hun henviser meg forøvrig til Ullevål om stigningen er dårlig. Skal ta ny prøve i morgen ettermiddag.
 
Takk for alle gode ønsker og varmende ord! Klem tilbake til dere alle sammen[emoji173]️
 
Selv om det virker som om du ikke har helt troa på det jordmor sier, så krysser jeg fingrene for at hun har rett og at morgendagens
 
Lykke til med ny prøve [emoji173]️ håper du bare ligger litt lavt i nivå, noen må jo gjøre det og..
 
Har hørt flere som snakker om at babyen kan gå i dvale de første ukene. Kan hende din lille gikk i dvale i ca 1 uke, som gjør at du er 1 uke kortere på vei?
Krysser alt for deg[emoji173]️[emoji173]️
 
Lykke til med ny prøve [emoji173]️ håper du bare ligger litt lavt i nivå, noen må jo gjøre det og..

Takk, det hadde vært fantastisk [emoji173]️ Men dessverre er det liten sjanse for det altså.
 
Har hørt flere som snakker om at babyen kan gå i dvale de første ukene. Kan hende din lille gikk i dvale i ca 1 uke, som gjør at du er 1 uke kortere på vei?
Krysser alt for deg[emoji173]️[emoji173]️

Har også hørt om det, mens syns egentlig det høres rart ut[emoji5] Tusen takk, blir varm i hjerte av sånne koselig hilsninger av totalt ukjente mennesker [emoji173]️
 
Jordmor ringte meg i stad. Hun vil fortsatt ikke avskrive graviditeten helt. Hun mente hcg var greit og utelukker ikke at jeg er kortere på vei. Men jeg kan med sikkerhet stadfeste eggløsningen. Å testet positivt nøyaktig 10 dager etterpå. Hun vil ha meg en uke kortere på vei, det er jo ikke mulig å teste positivt så tidlig med en cbd..Hun henviser meg forøvrig til Ullevål om stigningen er dårlig. Skal ta ny prøve i morgen ettermiddag.

Så bra du får oppfølging!! Krysser det som krysses kan for at alt står bra til [emoji173][emoji173] masse lykke til! [emoji8]
 
Har også hørt om det, mens syns egentlig det høres rart ut[emoji5] Tusen takk, blir varm i hjerte av sånne koselig hilsninger av totalt ukjente mennesker [emoji173]️

Dette med dvale fikk jeg også bekreftet av min gyn denne uken, og han har 30 års erfaring! Ikke avskriv denne spiren ennå[emoji173]️ Hilsen ei som er i nesten akkurat lik situasjon[emoji56][emoji271] Du vet hcg skal doble seg hver 48-72.time? Nå har jeg ikke regnet på dine datoer og tall altså[emoji56]
 
Dette med dvale fikk jeg også bekreftet av min gyn denne uken, og han har 30 års erfaring! Ikke avskriv denne spiren ennå[emoji173]️ Hilsen ei som er i nesten akkurat lik situasjon[emoji56][emoji271] Du vet hcg skal doble seg hver 48-72.time? Nå har jeg ikke regnet på dine datoer og tall altså[emoji56]

Dere gir meg et bittelite håp, men det er ikke stort. Har foreløpig bare tatt 1 hcg.. Skal ta en seinere i dag siden jeg tok første i 15 tiden på tirsdag. Så hyggelig å høre at du har fått gode nyheter[emoji173]️
 
Har også hørt om det, mens syns egentlig det høres rart ut[emoji5] Tusen takk, blir varm i hjerte av sånne koselig hilsninger av totalt ukjente mennesker [emoji173]️

Ja, det høres rart ut :) men jeg har lest om mange som ikke skjønner hvordan de kan være kortere på vei når de vet nøyaktig når el var. Kroppen er en rar ting[emoji28]
Vi bryr oss om hverandre og vil ikke miste noen fra den gode gjengen vi har blitt[emoji173]️[emoji173]️
 
Lest litt om det som heter blighted ovum(tom fostersekk). Tenker at det muligens det jeg har. Noen her som har opplevd det?
 
Back
Topp