MA

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Var på tidlig ultralyd i dag 6+2. Hadde siste mens 29 juni, EL 15/16 juli. Hun finner fostersekkken og plommesekken, men ikke fosteranlegg eller hjerteslag[emoji17] ut i fra størrelsen på fostersekken, mener hun jeg er i uke 5. Jeg testet positivt 10 dpo den 26 juli. Var hos en dreven jordmor med veldig bra utstyr i Oslo. Hun rekvirerte hcg prøver og jeg får svar på første i morgen ettermiddag. Det ser dessverre ut som jeg opplever en ma. Fy å vondt det er å ligge der og få en sånn beskjed [emoji17]
 
[emoji173]️
 
Sender deg en klem her også.. Vet veldig godt hvordan du har det[emoji17][emoji173]️
 
Trist [emoji174] vet dessverre akkurat hva du går gjennom nå [emoji174]
 
Neineinei, det gjør vondt å lese. God klem til deg [emoji173]️ håper i det lengste at det ikke er slik!
 
Så trist [emoji20] sender deg en klem [emoji173]
 
Veldig trist å lese❤️
Uten å gi deg falske forhåpninger, så syns jeg datoene dine med antall uker hørtes veldig likt meg ut for en uke siden, (bare at jeg er en uke foran deg) og da fant vi også bare plommesekken. Nå uken etter slo hjerte :) det kan jo fortsatt håp!
Håper blodprøvene gir det resultater du ønsker!
 
Samme her! Jeg var på tidlig ultralyd 6+3 - da mente legene jeg ikke kunne være mer enn uke 4 eller at det evnt var en MA. Jeg var deretter på ny time 8+0 - d hadde Hcg steget bra og de ulike "tingene" i livmoren hadde utviklet seg, men det kunne fortsatt ikke se noe hjerteslag. Jeg skal igjen 8+4. De sa at hjerte kunne gjemme seg litt bak plommesekken eller noe sånn.. Men jeg skjønner ikke. Jeg vet at jeg ikke kan vær senere på vei enn til nøds en uke mindre enn jeg tror. Siste mens 27. juni.
 
Veldig trist å lese[emoji173]️
Uten å gi deg falske forhåpninger, så syns jeg datoene dine med antall uker hørtes veldig likt meg ut for en uke siden, (bare at jeg er en uke foran deg) og da fant vi også bare plommesekken. Nå uken etter slo hjerte :) det kan jo fortsatt håp!
Håper blodprøvene gir det resultater du ønsker!

Hun sa at hun ikke ville avskrive det helt og satte opp 3 målinger med hcg. Den jeg får svar på i dag vil gi en indikasjon[emoji17] gruer meg sånn. Hun snakket om at implantasjonen kunne ha vært litt treg. Men jeg testet jo positivt med cbd 10 dpo den 26.07. Om jeg er en uke mindre på vei ville jeg testet positivt med cbd bare en knapp uke etter eggløsning ?! Hun snakket også om at fosteranlegget kunne gjemme seg bak plommesekken.. Men grunnen til at jeg gikk dit var en ekstrem dårlig følelse , fravær av symptomer så jeg tror nok dette er en ma. Men jeg har ikke hatt så mye som en liten dråpe med blod. Kroppen gir ikke tegn til å ville ordne opp enda[emoji17] Tusen takk for gode ord, det varmer[emoji173]️
 
Last edited:
Samme her! Jeg var på tidlig ultralyd 6+3 - da mente legene jeg ikke kunne være mer enn uke 4 eller at det evnt var en MA. Jeg var deretter på ny time 8+0 - d hadde Hcg steget bra og de ulike "tingene" i livmoren hadde utviklet seg, men det kunne fortsatt ikke se noe hjerteslag. Jeg skal igjen 8+4. De sa at hjerte kunne gjemme seg litt bak plommesekken eller noe sånn.. Men jeg skjønner ikke. Jeg vet at jeg ikke kan vær senere på vei enn til nøds en uke mindre enn jeg tror. Siste mens 27. juni.

Så leit å høre. Men om hcg øker fint og alt vokser som det skal er det fortsatt et lite håp da[emoji173]️ når skal du på ul igjen da? Jeg må betale 1100kr igjen om jeg skal ha ny ul så det er uaktuelt.Men får jo en indikasjon på hcg målingene. Graviditeten har vært veldig annerledes mine andre, og hatt en så dårlig og rar magefølelse. Skal ikke kimse av magefølelsen[emoji17]
 
Så trist å lese :(
Sender en klem, og krysser alt jeg har for deg [emoji173]
 
Så leit å høre. Men om hcg øker fint og alt vokser som det skal er det fortsatt et lite håp da[emoji173]️ når skal du på ul igjen da? Jeg må betale 1100kr igjen om jeg skal ha ny ul så det er uaktuelt.Men får jo en indikasjon på hcg målingene. Graviditeten har vært veldig annerledes mine andre, og hatt en så dårlig og rar magefølelse. Skal ikke kimse av magefølelsen[emoji17]

(Jeg mener såklart 7+4, som er på fredag). Det eneste jeg kan tenke er at jeg har hatt EL maks sent, (noe som er rart for jeg har hatt stabile sykluser) at svømmerene har levd maks lange, og at egget har festet seg maks sent. PLUSS, at hjertet har ligget skult for ultralyden. Dersom alt dette på en eller annen måte stemmer - er jeg gravid. Hvis ikke er det en MA. Legen sa at hcg-en kunne stige litt etter at embryoet var dødt. Jeg føler legen er litt 50/50.

Hvordan er dine Hcg-målinger da?
 
Har håp for dere begge❤️

Stemmer at hcg kan stige ved mA ja, men ikke mye tror jeg. Jeg hadde målinger på rundt 6000 og rett over 7000 når jeg mistet i jul, blødde ut selv noen dager etter siste måling...
 
Back
Topp