I
Ingenbruker
Guest
Og det er det som er trist at avstanden mellom svigermor og svigerdatter er så stor at svigermor ikke engang kan få vite at det er liv i magen, eller at fødselen er i gang. Hun er ikke blant de nærmeste i familien. Jeg gruer meg enormt til den dagen mine gutter får en kjæreste og familie om jeg ikke får en svigerdatter som også føler svigermor er en del av familien da. Jeg tror jeg kommer til å få en stor sorg over at jeg som farmor er en så uviktig del slik min svigerdatter kanskje vil se det. Jeg skal i alle fall fortelle min datter at man må huske at også svigermor er like glad i sinn sønn som jeg er glad i min datter. Ser ikke hvorfor svigermor skal holdes utenfor. Om ikke du vil dele med svigermor at i dag sparket babyen for førstegang, eller nå er riene i gang så vil garantert mannen dele dette med sin mor. Jeg ville ikke hindrer min mann i å dele ting med sin mor for det er intimt for meg.
Men svigermor er ikke min mor. Mannen min kan dele alt han vil med henne han[emoji5] at han ikke gjør det gjør ikke meg til en dårlig svigerdatter som har stor avstand til svigermor. Syns det er like trist at vi svigerdøtre for skylda for st gutta generelt er mindre interesserte i å dele ting enn oss damer[emoji57]