❤ IKM UKE 29 ❤

Gratulerer så mye! :Heartred Bare å hyle ut når dere vil at jeg skal sette dere over på gravidlisten :D:Heartred

Syntes jeg ser noe ja :)

Takk! Skal ta en test til om noen dager, så får vi se. Er på ferie og hadde bare med meg en strimmel og en digital. Tenkte å vente med den digitale til rundt IKM.
 
Bare fordi jeg ikke orker å vente så lenge til IKM gruppa lages :hilarious:
Måtte det bli mange marsbabyer! ❤

Før opp :
Nick - PP? - B - EL - IKM

så skal jeg føre dere opp på listen! :)

MANDAG 17.7
lmn86 - PP 37 - B1 - EL 02.07 - IKM 17.07
BlackPearl85 - PP2 - B2 - EL ca 2 juli - IKM ca 16/17 juli.

TIRSDAG 18.7
Silje93 - PP5 - B1 - EL 4. Juli - IKM 18. Juli
Jollypop - pp3 - b2 - el 04. juli- ikm 18. juli
MiniMe80 - PP18 (pp2 etter SA) - B1 - EL 05.07 - IKM 18.07

ONSDAG 19.7
Dumle86 - pp2 - B0 - EL 5. Juli - IKM 19.Juli
Fregnefanten - pp4/5 (hatt en prøvefri pp pga sa) - b1 - el ca 7/7 - ikm ca 19/7
Mamma til 2 gutter - PP 8 - B3 - El ca 5 juli - IKM 19.juli.
MrsSparkle - IKM 19.juli


TORSDAG 20.7
Deija - pp3 (etter SA) - el 06. juli - ikm 20. juli
CurlyGirl - PP15 - B2 - EL 6.juli - IKM 20.juli
Tumle - pp2 (SA forrige pp)- b3 - el 05. juli - IKM 20. juli
snippsnappsnuppa- PP1 - 2 (1 kun i :Heartred) - EL 6.juli- IKM 20.juli
Snorkfrøkna_90 - pp3 etter SA - b1 - EL 5. eller 6. juli - IKM 20.juli
1991solsikke - PP1 etter tidlig SA, IKM ca 20.07

FREDAG 21.7
Batuuli - PP5 - B1 - EL ca 6-7.7 - IKM 21.7
Mh90 - PP7 (etter SA nr 2, totalt PP13) - B2 - EL 6.juli - IKM 21.juli
Snorkfrøken1984 - pp8 - b3 - EL ca 7 Juli - Ikm 21 Juli

LØRDAG 22.7
Frøkenspiresnart - PP9 - B2 - EL ca 08. Juli - IKM 22. Juli

SØNDAG 23.7
Frk1993 - PP1 - B2 - EL 8.juli - IKM 23.7
Tropehus - PP1 etter MA, B1, EL 8/7 IKM 23/7
Embla88 - PP1 - IKM 23/7

TR :shifty:
lmn86
snippsnappsnuppa
MrsSparkle

:HeartredGRAVID :Heartred
BlackPearl85
Skal prøve å oppdatere så fort som mulig, men dersom dere ser at dere mangler noen plass så er det bare å hyle ut :D
Masse lykke til! :Heartred



Før meg gjerne opp på listen:

Lavendel89 - PP1 - El 06.07 - ikm 20.07
 
Er hard/treg mage et symptom så tidlig? [emoji23][emoji85] skal prøve å holde meg et par dager til med å teste, men mest lyst til å ta første i morgen! [emoji28] 10 dpo i morgen.
 
Skulle holde meg, men røk på en test i kveld. IKM i morgen. Har ikke hatt troen i det hele tatt denne mnd - fikk tidenes lungebetennelse og vi fikk til ett slapt ligg. Men jeg synes jeg ser en strek?
5d59cca11bde95c155525f8078343675.jpg
 
Ser rosa strek jeg!
 
Spotting her, tr kommer nok innen 24 timer. Godt med et endelig svar, om ikke annet [emoji4] gratulerer til alle gravide, lykke til til resten [emoji8][emoji173]
 
Har forresten glemt å sette meg på lista!

Veienmotstorkebaby - PP3 - B1 - EL 10.07 - IKM 22.07
 
Hvor mange DPO bør man være før man tester? :nailbiting:
Jeg er nok ikke den beste personen til å svare iom jeg notorisk tester altfor tidlig [emoji23] men er nok greit å hvertfall vente til 10 dpo med testing, da er det større sjanse for at egget har festet seg og at man produserer hcg nok til å oppdages [emoji4]
 
Hei! Håper jeg kan få hjelp her :) :)
Jeg er ca 12dpo i dag, tatt på morgenurin. Jeg har ikke like symptomer som jeg har hatt de to andre gangene jeg var gravid, derfor tok jeg denne testen kun for å utelukke noe, da jeg skal ut med vennegjengen i kveld. Spørsmålet er: ser du noe? Hva er dine erfaringer med cb early og hva må jeg gjøre nå for å sjekke en gang til ila dagen på best mulig urin? Jeg ser streken så vidt i virkeligheten, og dette er ikke en ønskestrek denne gangen da jeg nå så frem til to kjekke uker med bekymringsfri ferie nå..! :) håper på hjelp!
 

Vedlegg

  • IMG_2656.JPG
    IMG_2656.JPG
    614,2 KB · Visninger: 105
  • IMG_2659.JPG
    IMG_2659.JPG
    695,8 KB · Visninger: 115
  • IMG_2660.JPG
    IMG_2660.JPG
    612,8 KB · Visninger: 101
Det ble TR som forventet :(
Da er det bare å se frem mot neste pp.
 
Jeg er nok ikke den beste personen til å svare iom jeg notorisk tester altfor tidlig [emoji23] men er nok greit å hvertfall vente til 10 dpo med testing, da er det større sjanse for at egget har festet seg og at man produserer hcg nok til å oppdages [emoji4]

Hehe, jeg er egentlig motsatt av deg, men denne gangen føler jeg faktisk for å teste!
Jeg venter ihvertfall til 10 DPO, prøver å holde meg så lenge som jeg klarer :hungover:;)
 
Hei! Håper jeg kan få hjelp her :) :)
Jeg er ca 12dpo i dag, tatt på morgenurin. Jeg har ikke like symptomer som jeg har hatt de to andre gangene jeg var gravid, derfor tok jeg denne testen kun for å utelukke noe, da jeg skal ut med vennegjengen i kveld. Spørsmålet er: ser du noe? Hva er dine erfaringer med cb early og hva må jeg gjøre nå for å sjekke en gang til ila dagen på best mulig urin? Jeg ser streken så vidt i virkeligheten, og dette er ikke en ønskestrek denne gangen da jeg nå så frem til to kjekke uker med bekymringsfri ferie nå..! :) håper på hjelp!

Jeg ser antydning til noe. Men lurer på om disse testene kan vise skyggestrek av og til. Men det kan jo være noe likevel. :)

Det ble TR som forventet :(
Da er det bare å se frem mot neste pp.
Så kjedelig, lykke til i neste pp! Håper den sitter snart!
 
Røk på en ny test på morgenurin i dag - tok den første (øverste) etter midnatt og den andre ved 7 tiden, så kan vel ikke forvente all verdens stigning, men jeg synes det er streker der? Håper bare ikke at det er skyggestreker som tuller med meg. Hva tror dere?
1e4097326e4249bad60318cfa9b0b243.jpg
 
Røk på en ny test på morgenurin i dag - tok den første (øverste) etter midnatt og den andre ved 7 tiden, så kan vel ikke forvente all verdens stigning, men jeg synes det er streker der? Håper bare ikke at det er skyggestreker som tuller med meg. Hva tror dere?
1e4097326e4249bad60318cfa9b0b243.jpg
Ser ut som en babystrek :) Gratulerer :)
 
Hvor mange DPO bør man være før man tester? :nailbiting:
Jo senere, jo bedre.
På det verste begynner jeg 6 dpo. Pleier få positiv test 8-10 dpo, men bruker sensitive tester og har strekøyne... Jo lenger du klarer vente, jo sikrere svar får du.
 
Hei! Håper jeg kan få hjelp her :) :)
Jeg er ca 12dpo i dag, tatt på morgenurin. Jeg har ikke like symptomer som jeg har hatt de to andre gangene jeg var gravid, derfor tok jeg denne testen kun for å utelukke noe, da jeg skal ut med vennegjengen i kveld. Spørsmålet er: ser du noe? Hva er dine erfaringer med cb early og hva må jeg gjøre nå for å sjekke en gang til ila dagen på best mulig urin? Jeg ser streken så vidt i virkeligheten, og dette er ikke en ønskestrek denne gangen da jeg nå så frem til to kjekke uker med bekymringsfri ferie nå..! :) håper på hjelp!
Litt usikker.
Best å holde deg i minst 4 timer og prøve ikke drikke noe særlig den tiden heller og så teste på nytt. test med CB early hvis ikke du har en babyplan. De er mest sensitive (10).
Lykke til.
 
Røk på en ny test på morgenurin i dag - tok den første (øverste) etter midnatt og den andre ved 7 tiden, så kan vel ikke forvente all verdens stigning, men jeg synes det er streker der? Håper bare ikke at det er skyggestreker som tuller med meg. Hva tror dere?
1e4097326e4249bad60318cfa9b0b243.jpg
Gratulerer
 
Back
Topp