Våre symptomer

Jeg er så fryktelig utmattet! Det kom i forrige uke (er 4+5 nå) og gikk aldri bort. Var på trening og klarte ikke mer enn 4 minutter på ellipsemaskinen når jeg hadde planlagt 45. [emoji85] Ellers har jeg så hyppig vannlating at mannen reagerte, veldig god luktesans og litt problemer med å sove, men det kan godt være fordi jeg fikk positiv test i går og er så spent enda. På Lørdag hadde jeg ekstrem sult! Jeg slukte 16 sushibiter (var sikker på at jeg skulle få mens), 1 vegetarburger, frukt og brød og følte meg aldri mett.

Er det sushi man skal være forsiktig med når man er gravid? At det er mye tungmetaller i de?

Er det sushi man skal være forsiktig med når man er gravid? At det er mye tungmetaller i de?

Jeg har lest litt forskjellig, faktisk. Det har vært pga parasitter i laks og miljøgifter i rå tunfisk, men de siste årene har det blitt litt mer snakk om at laks faktisk går greit å spise. Jeg er ganske usikker så jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette å spise sushi i samme frekvens som før, isåfall dropper jeg fisken og går for avocado eller kokt reke. :)

Trøtt, svimmel, stikkninger i livmor og sviing i ks-arr.. kvalm om morgenen og når jeg er sulten

Samme her med den kvalmen. Det er lett å uroe seg da altså! Var forferdelig fredag og spesielt lørdag, så har det nesten ikke vært noe. Mest kresen på maten egentlig.. småkvalm på morgenen og litt da jeg kom hjem, men det går fort over.

Litt godt å vite at man ikke er alene i alle fall [emoji846] du har vel sett liv? Jeg får i alle fall svar på hcgprøve nr 2 imorgen, så skal slappe av litt viss den har steget fint [emoji846]

Litt godt å vite at man ikke er alene i alle fall [emoji846] du har vel sett liv? Jeg får i alle fall svar på hcgprøve nr 2 imorgen, så skal slappe av litt viss den har steget fint [emoji846]

Har sett liv ja[emoji4] på fredag. Skal kanskje igjen på lørdag for å roe nervene[emoji4]

Symptomer? Hva er det? Hjelpes, nesten litt skummelt å ha så lite av de synes jeg... Noen andre som ikke har noe spesielt med symptomer? Er 4+1 ca, litt murring å litt Ømme pupper.
Er 5+5 i dag og de eneste håndfaste symptomene jeg har er litt murring pluss litt ømme pupper[emoji3]

6+2 idag, å idagtidlig kom virkelig kvalmen for fult![emoji30] ennå ikke kastet opp, heldigvis!!
Sist svangerskap så fikk jeg hyperemesis og var innlagt på sykehus flere omganger. Krysser alt jeg har for å slippe det igjen[emoji28]

Litt mens murringer er det, men mest av alt vonde pupper! xsmile3

Er trøtt, har stikking/murring i magen! Kjenner det i korsryggen, metall smak i munnen, ømme bryster, ofte sulten og mye dogåing!

Jeg har mye de samme symptomene, som startet for to dager siden da jeg mistenker egget festet seg. Men i tillegg til smerter i korsrygg har jeg også smerter egentlig i hele ryggen, noen andre som har det?[emoji13]

3+4, og er svimmel (slik jeg mistenkte graviditet), forstoppet, halsbrann, ustabilt blodsukker.

4+0. Utrolig oppblåst i magen og generelt ikke helt bra i magen. Kjekt endel på utmattelse de siste dagene.

6+3 i dag. Har i noen dager hatt skikkelig ømme pupper, men i går og i dag har det vært mindre! :nailbiting:
Blir sååå nervøs når symptomene svinger sånn.

6+3 i dag. Har i noen dager hatt skikkelig ømme pupper, men i går og i dag har det vært mindre! :nailbiting:
Blir sååå nervøs når symptomene svinger sånn.

Det står tilogmed i gravidappen til babyverden at ømme pupper forsvinner[emoji6]

Back
Topp