Moxies dagbok

PP2 - 7 dpo

IMG_3538.jpg

Er det mulig med den flate grafen, da?! Hadde jo håpet på dipp eller hopp, men ingenting...

Forrige mnd testet jeg 7 dpo, i dag føler jeg ikke behov for det. Skal vurdere det i morgen!

Er ikke alle som opplever dipp, og er helker ikke gitt at det betyr at egget festet seg :) Håper det går uansett :D

PP2
IMG_3550.jpg

Fortsatt ingen testetrang :) Men heller ingen god følelse, så føler ikke det er noe vits. Ingen symptomer annet enn såre/ømme brystvorter/området rundt, men det er nok bare dpo-symptomer.

Litt uggen i dag, men det skyldes litt for mye vin i går kveld *dårlig samvittighet*

PP2Vis vedlegget 228880

Fortsatt ingen testetrang :) Men heller ingen god følelse, så føler ikke det er noe vits. Ingen symptomer annet enn såre/ømme brystvorter/området rundt, men det er nok bare dpo-symptomer.

Litt uggen i dag, men det skyldes litt for mye vin i går kveld *dårlig samvittighet*

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for! Kos deg på ferie :D

IMG_3556.jpg

Var våken en liten stund halvannen time før jeg skulle tempe, så kan ikke stole 100% på tempen, men det ser jo uansett ikke særlig bra ut :( Gikk med pms-følelse nederst i magen i hele går også. Men er jo veldig rart hvis det skal skje noe så tidlig likevel.

Kan godt være at tempen sank fordi du låg voken! Du er jo fortsatt over CL, og det er jo det viktigeste :happy: Se an tempen i morgen :)

Hvis tempen ikke går ned i morgen er det mulig at jeg tester, men vet ikke. Er svimmel og har magevondt i dag, men det er nok bare sola og feriemage.

Fikk plutselig en erindring om at jeg hadde vært svimmel i et tidligere svangerskap, og fant ut i en gammel forumpost at jeg hadde vært svimmel og fått kviser, før jeg hadde mistanke om at jeg var gravid (prøvde ikke), så da ble jeg plutselig veldig håpefull! :nailbiting:

Måtte plutselig bare teste... hadde en ukjent eBay-test liggende. Den var negativ, ingen antydning til noe. Men det er jo bare 9 dpo og på kvelden, så skal prøve å ikke bli skuffet over det :)

Måtte plutselig bare teste... hadde en ukjent eBay-test liggende. Den var negativ, ingen antydning til noe. Men det er jo bare 9 dpo og på kvelden, så skal prøve å ikke bli skuffet over det :)

Og dumme meg gikk såklart tilbake og så i søppelkassa en halvtime senere, og da var det en svak strek der. Men det hjelper vel ikke så mye når den var blenda en halvtime før...

Tok en ny test, strimmel fra BT. Tror den er negativ, men tok et bilde av den i hvert fall.

IMG_3589.JPG

Trenger tolkehjelp! Våknet tidlig i dag, så fikk tom sirkel, men høy nok temp i hvert fall:

IMG_3595.jpg

BT innen fristen:
IMG_3591.JPG

BT to min etter fristen:
IMG_3593.JPG

Ebay innen fristen:
IMG_3594.JPG

Hva tror dere? Begge har nå ganske synlig strek, men innen fristen var det vel kanskje bare skyggestrek? Føler meg veldig gravid, så våknet tidlig fordi jeg var spent på å teste. Følte meg negativ med en gang jeg så første testen, men nå lurer jeg veldig!

Tok en ny eBay-test nå halv ett på nesten fire timers oppsamlet urin, men den var blenda.

Back
Topp