Ny idé for en app og bli rik påJa. Ikke sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny idé for en app og bli rik påJa. Ikke sant?
Haha. Vi hadde 5 år med prøving før vi fikk storebror. ( ivf) men har ikke dårlig tid egentlig. For dette er antagelig siste gang jeg vil gå gravid så prøver å nyte det selv om det lammer meg!Hehe.. Tålmodighet har jeg ikke. Også har jeg nå vært isolert lenge.. Samt, føles ut som om jeg har ventet mange år på denne babyen. (strengt tatt.. Hadde lyst på flere, også var det ikke aktuelt på noen år.. Og når jeg og gubben begynte prøve, tok det jo 1,5 år før det klaffet..).
Vært relativt isolert siden januar. Og plaget, så har ikke kunnet gjort så mye..
Og nå er jeg bare lei av å være gravid.
Røe jo takkGrattis med 3000
Det minste meg på at storebror har snart vokst ut av sine ...kjøote to str større så han skulle ha dem ut sommern men nå har han snart vokst ut av dem :/Sandaler til L
Hver ikke .... Men noe skjedde [emoji14]Oi, så stille det ble omtrent på hele forumet nå [emoji14] Mattid kanskje?![]()
Mmm jaSoftis er godt![]()
Ja hun trenger detDeilig det daMi skal duppe litt nå, helt ferdig hun.
Ja den er herFikk du sola?
Hehe, ja, tydelig at noe skjedde. Det var jo så stor aktivitet tidligereHver ikke .... Men noe skjedde [emoji14]
Ah. Jeg har ikke planer om at dette skal være siste gang [emoji28]Haha. Vi hadde 5 år med prøving før vi fikk storebror. ( ivf) men har ikke dårlig tid egentlig. For dette er antagelig siste gang jeg vil gå gravid så prøver å nyte det selv om det lammer meg!
Vokser fort i blant de der.Det minste meg på at storebror har snart vokst ut av sine ...kjøote to str større så han skulle ha dem ut sommern men nå har han snart vokst ut av dem :/
Det tror jeg også! Kjekt med det sosiale ved jobben syns jegNei, det er santOg i lengden hadde det nok blitt kjedelig å ikke jobbe.
Eller bare husarbeid som måtte gjøres, HeheOi, så stille det ble omtrent på hele forumet nåMattid kanskje?
![]()
Ok. Da er det ikke så mye stressvi måtte reparere peanøtten min. Som egentlig som var ment å få solgt. Gubben bruker den på jobb jeg for den nye bilen [emoji14] haha
Det var digg! Mitt hår er så tykt at det må klippes noen ganger i året for å unngå mopp. Høres ut som du kunne unne deg en tur snart daÅ høres herlig ut, ikke hvert hos frisøren siden eldste var baby og det var 10 min for å kun ta tuppene
klipper håret selv da
Hvordan er de om man setter på en film da?Altså,når de er på "jeg trenger den klossen" så klarer de nok det over fargestifter også.
Lillemor våknet. Jeg får gi dem mat og håpe de gidder gå ut igjen. Disse tre er ikke den roligste kombinasjonen. Bare gutta eller bare jentene eller alle fire (da deler de seg gjerne) er greit. Men disse tre. Og gutta får ikke lov å utestenge min mellomste. Men fetteren, som er et år eldre enn henne, synes de er to store gutter. (never mind at han er nærmere henne enn ham i alder... Det er 2,5 år mellom mine nemlig og han er 1,5 år yngre enn min eldste)
Jaja.
Tid for lunsj.
Er det besteÅåå, det hørtes fantastisk ut! Elsker å gå til frisøren og bli dulla med!Gjør det alt for sjeldent da, dessverre... hva står på planen? Klipp og farge?
![]()
Samme herElsker gå til frisør. Sovner jo nesten i stolen. Spesielt når de vasker håret [emoji7][emoji7] Kos deg masse ! NYT
Jaja en annen dag da [emoji4]Jau.. Teite saker gitt [emoji14]
Men nå skulle ikke gubben til byen likevel, så da haster det heldigvis ikke like mye..