>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Fort gjort. Skrudd av mine varsler [emoji14]Får nye varsler mens jeg skriver, og så kommer det nye varsler mens jeg sjekker varslene.. [emoji14] Hopper plutselig over noen da.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fort gjort. Skrudd av mine varsler [emoji14]Får nye varsler mens jeg skriver, og så kommer det nye varsler mens jeg sjekker varslene.. [emoji14] Hopper plutselig over noen da.![]()
Ja vi for håpe han ikke har like dårlig tidJepp. Tregere på denne fødingen også [emoji23]
Helt ok at han ikke kom tidligere enn storesøster, da.
Haha blir vel at jeg pakker den snart. Prøver å klø hode rundt babysittingen rundt /ved fødsel [emoji14] men ennå en mndHaha hadde omvendt. Mannen pakka den etter ungen var født.
Og med nr 2 var den klar fra 30
979 innlegg nå av 10 000. Flere legger seg nå gitt. [emoji23] Håpa den passerte 1000 på denne
No shit ! Hadde et godt grep ble borte to timer og vipps var jeg under [emoji14]Oj som jeg skravler gitt [emoji23]
Så bra [emoji14]Slår til av og til [emoji23]
Jeg har verdens søteste "baby" [emoji171] Våkner, lener seg over meg, gir meg en suss og kos og spør om melk (vil ha flaska si).
Jeg har time på sykehuset til doppler kl 9.30.. Så da er det bra jeg våkna kl 4.45 [emoji44]
God morgen [emoji4]
I dag skal vi ta en tur til hjemstedet mitt og se hvordan det er nå. Ungene har ikke vært der. Eller, eldste når han var baby.
Så stikker vi en tur innom Sverige i samme slengen.
God morgen![]()
God morgen[emoji4]
Ha en fin dag[emoji2]
Ble litt tekking av sauer men natten gå meg bare to timer søvn storebror våknet med magesmerter ....ennå ikke funnet ut av det.Sove godt. Håpee du sovner kjapt![]()
Ha en super dag du også[emoji1]
Haha men jeg holdte ikke ut98 holder en stund[emoji1]
*sikle* fikk fryst en del av kakene i går kan ikke spise då mye kake..Spesielt kake[emoji1]
Ja for søvnHehe, kan bli litt vel mye liv ja[emoji23]
*sikle* fikk fryst en del av kakene i går kan ikke spise då mye kake..![]()
God formiddagGod morgen[emoji4]
Ha en fin dag[emoji2]
Må si meg meget imponert over guttungen i dag. Stått opp selv , tatt seg Biola og satt og så på paden sin når vi kom ned. "Her er jeg mamma sa han "![]()