Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Fantastisk!! Satser på morgengjengen tar 1500 da. Fra kl 6-12.1045 av 10 000 er nådd !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!! Satser på morgengjengen tar 1500 da. Fra kl 6-12.1045 av 10 000 er nådd !
Hadde vært gull. Går veldig raskt om de er 3- 4 på lekerommet ogsåFantastisk!! Satser på morgengjengen tar 1500 da. Fra kl 6-12.
Naw [emoji7] Så søt [emoji7][emoji7]Jeg har verdens søteste "baby" [emoji171] Våkner, lener seg over meg, gir meg en suss og kos og spør om melk (vil ha flaska si).
Natta sove godtNatta jenter [emoji171]
God natt!Natta jenter [emoji171]
Vel fortjent god nattGod natt!
Og dette er mitt innlegg nr 100 fra midnatt av, så.. Med det sier jeg også god natt [emoji16]
Så bra ! God natt ! På vei jeg også nåGod natt!
Og dette er mitt innlegg nr 100 fra midnatt av, så.. Med det sier jeg også god natt [emoji16]
Ja han gjør det!! [emoji32][emoji23][emoji23][emoji23] også legger vel samboeren din seg sent også nå?
Hun har gått fra -3% i uke 24 til -13% i uke 34 så de følger godt med oss [emoji4] går på medisiner ja, ikke svangerskapsrelatert.Godt hun har det fint ellers13% er heldigvis ikke så veldig mye, men godt at de følger med om det skulle øke på da. Håper hun legger seg inn på sin egen kurve og ikke synker mer. Ja blodtrykk kan jo spille inn på sirkulasjonen, så det kan være. Går du på medisiner, eller har du fått svangerskapsrelatert hypertensjon?
Er ikke helt hjemme enda.
Han og frøkna er fryktelig grinete
Hu tuller as we speak. Søstra er ikke her og pappaen sover. Så dermed skal det visst bråkes mest mulig.
Hahahaha. Hvilken mat tenker du? Jeg tenker koldtbord. Noe for alle da![]()
Rema 1000. I sånn pakning da![]()
395 i dag på meg! Greier visst de 400 jeg lovet meg, glatt.