>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha tenkte meg det [emoji14]Haha, vi blir![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha tenkte meg det [emoji14]Haha, vi blir![emoji23]
Hu tuller as we speak. Søstra er ikke her og pappaen sover. Så dermed skal det visst bråkes mest mulig.Gikk det fint?[emoji2]
Da hadde det kanskje vært bedre å kjøpe dem. Enn å bruke en mnd med skravletidSkravler jo ikke for premiene heller, sånn egentlig ;-)
TakkTakk for det[emoji8] Ha en god kveld og natt du også[emoji4]
Se om 4 min tilLurer på hvor mye til kl 22 nå da.
Ikke jeg heller. 2000 innlegg i timen liksom...Tror ikke det går gitt
Hahahaha. Hvilken mat tenker du? Jeg tenker koldtbord. Noe for alle daTullehøne!![emoji23] tanken har ikke slått meg ennå![emoji87][emoji85]
Rema 1000. I sånn pakning daDet synes jeg du skal gjøre[emoji23]
Ja, plutselig skjer det. [emoji14]Uææh, skummelt det der!?[emoji33][emoji23]
Så fantastisk bra jobba ! [emoji123]395 i dag på meg! Greier visst de 400 jeg lovet meg, glatt.
Lov å håpe [emoji173]️ lykke til.Jaja. 170 søkere til en stilling jeg søkte på. Skal vel ha litt flaks for å få den [emoji23]
Putetrekk, skittentøyskurv ooog.. Overmadrass til baby. Nå har jeg to stykk å veksle mellom, som kan vaskes.Så gøyhva har du bestilt?
Ja, det trengsDu har vel en grunn til det[emoji6]
Ja, mer avhengig av det som små.Måtte det når minste var mindre da. Men nå går det mye bedre da
Og det er bra!Det gjør det ja![]()
Woh. Skrevet 228 innlegg til nå i dag. Faktisk!
Så flinke dere erInnlegg 213 allerede fra meg [emoji56]
Ja.. "sett av... 85. 2 svar." er veldig typisk.Vet. Og det gjør det ekstra frustrerende
Love itBare å nyte snill jente[emoji1]