Jaa. Vært fint hele dagen frem til nå så deilig å få rensa lufta [emoji2]
Ja det er deilig[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa. Vært fint hele dagen frem til nå så deilig å få rensa lufta [emoji2]
Haha [emoji23]Ja jeg får kile lille litt.
Tenker Criminal Minds. Sett der så mye. At det er grei bakgrunnstøy når jeg er her. Ellers må dere gå [emoji23]
Jaja. 170 søkere til en stilling jeg søkte på. Skal vel ha litt flaks for å få den [emoji23]
Nice. Ble han frista?Oh mannen har sett på en tesla
Få minste i seng. Tilbake om litt![]()
Og tilvenning i bhg for yngste samme uke
Så bra! Tror mine ti er ferdig alt..Jeg er i gang
2
Ha en fin kveld da og god natt !Her ble det jordbær og criminal minds [emoji4] mobilen i laderen så ble lite skravling på meg. Og nå er det natta kjenner jeg[emoji28]
Hei håStikker innom å sier hei
Vært i land en tur +badet , nå er vi oå lugaren
Bra det da. Jeg lagde meg et mål om 400 innlegg i dag fra meg. Lurer på hvor nær/langt fra jeg er [emoji23]Telle gjør jeg oftest til 20 eller 50 da...
Hm.. Jeg er skikkelig LITE fan av pasta.Her ble det rester. Så pasta og pølser![]()
Mer eller mindre aldri.
Har vel sovet 30 minutter i løpet av dagen.
20 minutter til vi er hjemme
Ha en fin kveld da og god natt !
Måtte det når minste var mindre da. Men nå går det mye bedre daJa, veldig.. Vet enkelte i nær krets som MÅ ha enkelte rutiner.. Er litt glad det ikke gjelder oss..
Det gjør det jaMinker jo.
Tviler litt på det ja
Men vi når faktisk 6000 mye letter enn i juni...
6
10 timer i to forskjellige retninger her [emoji23]10 min unna med bil her![]()
Vet aldri. Tvitvi !Jaja. 170 søkere til en stilling jeg søkte på. Skal vel ha litt flaks for å få den [emoji23]
Ikke sant.. Ferie = varme, avslapping, familietid..Ferie er et relevant argument.
At jeg har fri er nå så. Men resten av familien også...
Eller disse to første ukene, bare ungene
Joooda. Booka lokale da? [emoji23]Æsj, ikke si sånn[emoji85][emoji87]