Skravletråd JULI ❤

Det forstår jeg. Det må være veldig ubehagelig når man ikke trives med det :( Svigermor synes det er skummelt, så hun går i et rom hun ikke ser.
Men er jo fasinerende ;) Men holder meg innendørs og slår av elektriske saker.
Lynet har tatt nettrouteren vår tre ganger på et år... Veldig morro å ringe å be om ny router for tredje gang....

Hehe.. Tviler på det går. Vi er rett og slett ikke mange nok, som har tid,for tiden. Ferie. Osv.
Vet. Men at man prøver er godt nok. Noe mer kan man ikke gjøre altså :)

Men er jo fasinerende ;) Men holder meg innendørs og slår av elektriske saker.
Lynet har tatt nettrouteren vår tre ganger på et år... Veldig morro å ringe å be om ny router for tredje gang....
Det er fornuftig det å slå av slikt. Vi mistet tvn for 2 uker siden. Heldigvis forsikret. Mamma og de sliter med nedslag og må bytte saker og ting ofte..

Telle gjør jeg oftest til 20 eller 50 da...

Ja tåpelig. Så pågrunn av et menneske handler jeg minimalt der. Sist jeg skulle hente pakke og hun så det var meg, så gikk hun og hentet en annen. Alt jeg gjorde "mot" henne var at jeg fortalte sjefen at en av de ansatte (ikke kjønn eller noe) sa at pakken min ikke var der, når PostNord sa noe annet, og ga meg beskjed om at jeg måtte bare finne meg i å vente på hentemelding... Ellers har jeg vært ryddig og høflig i "klagen".
Hva handler dette om?? Høres jo helt sprøtt ut??

Back
Topp